احداث پنج زمین ورزشی در روستاهای گچساران از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران، از احداث پنج زمین چمن مصنوعی در این شهرستان از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت خبر داد.

به گزارش ایمنا، _زمین چمن مصنوعی روستای «آبچیرک» با اعتباری بالغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان و مساحت ۱۲۰۰ متر مربع از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت امروز _جمعه دهم شهریورماه_ به مناسبت هفته دولت و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و رئیس ورزش و جوانان شهرستان گچساران، افتتاح شد.

در این آئین محمد راهی، رئیس ورزش و جوانان شهرستان گچساران، با اشاره به قابلیت‌های بالای شهرستان گچساران در ورزش، اظهار کرد: این شهرستان به تنهایی در جنوب کشور به عنوان یک قطب ورزشی مطرح است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان گچسارانی استعدادها و قابلیت‌های زیادی برای درخشش در عرصه‌های بین‌المللی و ملی دارند و از گذشته‌ها تاکنون این موضوع را ثابت کرده‌اند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گچساران به ۲ نمونه از قابلیت‌های بزرگ این شهرستان در عرصه ورزش کشور اشاره کرد و گفت: شهرستان گچساران به تنهایی مهد هاکی در ایران بوده و پدر بوکس ایران از این شهرستان به ایران و جهان معرفی شده که نشان می‌دهد گچساران در ورزش سرآمد است.

وی به برخی از کمبودها در این شهرستان اشاره کرد که نیاز است برآورده شود و در ادامه افزود: با داشتن چنین استعدادهای قابلی در ورزش باید اماکن فرسوده تعمیر شوند و در روستاها که مهد استعدادهای ناب هستند، اماکن ورزشی ساخته شود، دولت سیزدهم با تمام توان به دنبال بالا بردن سرانه‌های ورزشی است.

راهی با اشاره به افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی دیگر در آینده نزدیک در روستاهای «دیل، جهادآباد، گبرستان، و چهاربیشه» گفت: این زمین‌ها از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت در این روستاها به زودی به سرانه ورزشی شهرستان گچساران اضافه می‌شوند.

کد خبر 684354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.