تردد بیش از ۲۲۸ هزار زائر از طریق پایانه‌های خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در چهاردهمین روز از ماه صفر ۲۲۸ هزار و۴۱ تردد از طریق پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ثبت شد.

به گزارش ایمنا و به نقل ازروابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمد جولانژاد اظهار کرد: با نزدیک‌تر شدن به روز اربعین میزان ترددها روز به روز بیشتر و خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع) به سمت مرزها روانه می‌شوند.

وی افزود: در چهاردهمین روز از ماه صفر ۲۲۸ هزار و ۴۱ تردد در مجموع دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شد که ۷۶ هزار و ۹۳۹ تردد در چذابه و ۱۵۱ هزار و ۱۰۲ تردد در پایانه مرزی شلمچه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: میزان خروجی‌ها از طریق مرز چذابه به ترتیب ۳۱ هزار و ۶۴۰ ایرانی و ۲۳ هزار ۵۶۸ خارجی ثبت شد علاوه بر آن از طریق این پایانه ۲۱ هزار ۴۶۳ ایرانی و ۲۶۸ خارجی وارد کشور شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد در استان از طریق پایانه شلمچه است، توضیح داد: دز نهمین روز از ماه صفر از طریق پایانه مرزی شلمچه ۶۹ هزار و۲۹۵ ایرانی و ۸۰۵ خارجی وارد کشور شدند علاوه بر آن ۷۵ هزار و ۶۵۱ ایرانی و ۵ هزار و ۳۵۱ خارجی نیز از کشور خارج شدند.

کد خبر 684347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.