پلیس در ماموریت اربعین خوش درخشید

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: زیرساخت‌های مناسب پایانه خسروی باعث استقبال خوب زائران از این مرز طی سال جاری نسبت به سال‌های گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در پایانه مرزی خسروی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرز خسروی از امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است و امسال استقبال خوبی توسط زائران صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پایانه خسروی قطعاً در سال‌های آتی شاهد حضور بیشتر زائران برای تشرف به عتبات عالیات خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر همین اساس باید نسبت به رفع اندک نواقص موجود و تقویت زیرساخت‌های این مرز اقدام کرد.

سردار نصیرزاده افزود: با کمک خود استان و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح زیرساخت‌های پایانه خسروی برای سال آینده تقویت خواهد شد تا شاهد حضور زائران بیشتری در این مرز و اعزام آنها به عتبات عالیات باشیم.

این مقام عالی رتبه نظامی توفیق خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را بسیار بزرگ دانست و تاکید کرد: همه ما باید قدر این فرصت که نصیبمان شده را بدانیم و تا جایی که امکان پذیر است شرایط بهتری برای تردد زوار فراهم کنیم.

وی با قدردانی از سردار حاجیان فرمانده و مسئولان و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در خدمات رسانی گسترده به زائران، گفت: پلیس مثل همیشه در مأموریت اربعین نیز خوش درخشید که جای قدردانی دارد.

کد خبر 684283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.