دستگاه‌های خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد آماده ارائه خدمات به زوار اربعین هستند

مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد، جهت ارایه خدمات به زوار اربعین اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایمنا، سردار حسن حکمتیان _عصر پنجشنبه، نهم شهریورماه_ در حاشیه رزمایش آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان اربعین، اظهار کرد: قریب به ۳ و نیم میلیون زائر اباعبدالله الحسین (ع) از ایران اسلامی راهی کربلای معلی هستند.

وی افزود: مشتاقان حضور در مراسم باشکوه اربعین، از کشورهای افعانستان و پاکستان، از مسیر استان کهگیلویه و بویراحمد به زیارت کربلای معلی می‌روند.

فرماندهی تیپ مستقل ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی بین سازمان‌های امدادی مقرر شد، با تقسیم وظایف این سازمان‌ها از هیچ تلاشی برای تسهیل تردد زوار اربعین حسینی دریغ نشود.

وی تصریح کرد: امروز باحضور کمیته ۱۸ گانه درقالب تیم‌های مختلف و با هدف ارتقا آمادگی نیروها این رزمایش برگزار شد.

همچنین مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر رئیس کارگروه سلامت و امداد و نجات را بر عهده دارد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با ۱۴ پایگاه ثابت و سیار و ۱۹۰ امدادگر به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین درآماده باش کامل است.

فلاحی‌دوست گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ آماده پاسخگویی به زوار اربعین درمورد مشکلات احتمالی در محورهای ارتباطی است.

معاون راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هم در این زمینه گفت: راهداری استان با ۴۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین درمحورهای ارتباطی و به صورت شبانه‌روزی برای تسهیل تردد زوار درآماده‌باش کامل است.

وی تصریح کرد: ۵۵ راهدار در ۱۲ راهدارخانه در مسیرهای ارتباطی آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدالله حسین (ع) هستند.

حسین‌پور افزود: برپایی موکب شهدا حمل ونقل در مسیر تردد زوار از دیگر فعالیت‌های راهداری برای خدمت‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان، هم در حاشیه این رزمایش گفت: این سازمان با چهار ایستگاه آتش‌نشانی و ۷۰ نیروی امدادی به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به تسهیل تردد زائران در محورهای ارتباطی در آماده‌باش کامل است.

رستمی افزود: زوار محترم می‌توانند درصورت هرگونه مشکل یا حادثه‌ای با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

پیوست رئیس پلیس راهور هم دراین باره گفت: ۱۲۰ گروه سواره و پیاده پلیس راهور درمحورهای ارتباطی و به صورت شبانه‌روزی روان‌سازی تردد خودروها و امنیت زوار را برعهده دارند.

کد خبر 684254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.