استقبال موکب‌های اهل سنت از زائران شیعه نشانگر شکست نقشه دشمنان است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز دشمنان کشور و نظام اسلامی می‌بینند که تمام تلاش آن‌ها برای تفرقه‌افکنی هیچ فایده‌ای نداشته و استقبال موکب‌های اهل سنت ساکنان مناطق مرزی از زائران شیعه و خدمت‌رسانی به آن‌ها نشانگر شکست دشمنان است.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه بررسی پتانسیل‌های گردشگری مقاومت در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: ارومیه و آذربایجان غربی ظرفیت‌های فوق العاده‌ای در راستای گردشگری مقاومت دارند.

وی با اشاره به برخی افتخارات و شهدای ارومیه افزود: بر ارج نهادن چهره‌هایی که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در این استان زحمت کشیده، مجاهدت کرده و شهید و جانباز و ایثارگر شده‌اند، تاکید داریم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه نام ارومیه با مفاهیمی همچون ایثار، مقاومت، شهادت، مجاهدت، مرزبانی و از خودگذشتگی در طول تاریخ گره خورده است، گفت: شاهد هستیم که دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم و گروهگ‌های ضدانقلاب در این شهر و در آذربایجان غربی همچنان ادامه دارد و جوانان بسیاری برای سربلندی و اعتلای انقلاب اسلامی و حراست از خاک مقدس جمهوری اسلامی جان خود را از دست داده و به مقام شامخ شهادت نائل آمده‌اند.

وی تاکید کرد: مرزبانان، سپاهیان، بسیجیان و آحاد مردم در آذربایجان غربی و ارومیه در راه ایجاد امنیت پایدار مردمی همواره پای کار بوده و حاضر به جانفشانی بوده و هستند و از این رو دشمنان این مرز و بوم تاکنون در تمام دسیسه‌ها و حیله‌های خود با شکست مواجه شده‌اند.

وحیدافشار با اشاره به پیاده‌روی اربعین و بازگشایی مرز تمرچین برای عبور زائرین حسینی ادامه داد: آذربایجان غربی یکی از دروازه‌های ورود به کشور عراق و رسیدن به کربلا است.

وی با اشاره به مزایای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی عبور و تردد زائران از مرز تمرچین برای آذربایجان غربی تصریح کرد: از برکات حضور زائرین اربعین حسینی می‌توان به ایجاد امنیت پایدار مردمی و دوستی و مودت اهل سنت و شیعیان اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه وجب به وجب مناطق مرزی آذربایجان غربی با خون شهدای مظلوم ما مطهر شده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان کشور و نظام اسلامی می‌بینند که تمام تلاش آن‌ها برای تفرقه‌افکنی هیچ فایده‌ای نداشته و استقبال موکب‌های اهل سنت ساکنان مناطق مرزی از زائران شیعه و خدمت‌رسانی به آن‌ها نشانگر شکست دشمنان است.

کد خبر 684239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.