دستگیری عامل قتل در کمتر از ۴۸ ساعت در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عامل وقوع قتل فردی ۲۳ ساله طی کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گرارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا میرحبیبی اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل فردی ۲۳ ساله در یکی از محله‌های شهر کرمان، بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان عامل این قتل ظرف کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان علت وقوع این قتل را درگیری لفظی به سبب اختلاف فردی و خانوادگی بین قاتل با مقتول عنوان کرد و گفت: اقدامات بعدی برای تکمیل پرونده و معرفی عامل اصلی این قتل به مراجع قضائی انجام شد.

دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع منجر به وقوع یک قتل در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان نیز از دستگیری عاملان نزاع منجر به یک مورد قتل در عملیات ضربتی مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

اکبر نحفی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی نیمه شب وقوع یک مورد نزاع منجر به قتل پسری جوان در یکی از پارک‌های سطح شهر به پلیس گزارش شد.

وی افزود: با حضور فوری مأموران و بررسی صحنه جرم مشخص شد پسری که کمتر از ۲۰ سال سن دارد طی یک نزاع چند نفره با ضربات چاقو مجروح و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: در این راستا با بررسی‌های میدانی و اقدامات اطلاعاتی مأموران هویت چهار تن از افراد دخیل در این نزاع شناسایی و طی چند عملیات ضربتی در چند نقطه شهر دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به طرفین این نزاع گفت: یکی از این افراد به سبب جراحت در بیمارستان به سر می‌برد که در این رابطه برای این افراد پرونده مقدماتی تشکیل و به منظور روشن شدن علت و انگیزه قتل تحت واکاوی قرار گرفتند.

کد خبر 684234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.