آخرین مهلت ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان ویرایش خودرو از شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو تا پایان امشب مهلت ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه فروش را دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از صدا و سیما، مهدی تقدسی با تاکید بر اینکه سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان فروش فوق‌العاده از شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو امشب بسته خواهد شد، اظهار کرد: از ششم شهریور سامانه esalecar.ir برای متقاضیان ویرایش خودرو باز شد و تا ساعت ۲۰ امشب (۹ شهریور) امکان ویرایش فراهم است بعد از آن سامانه بسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه کسانی که از پاییز ۱۴۰۲ تا زمستان ۱۴۰۳ اولویت بندی شده‌اند می‌توانند در این مرحله از ویرایش خودرو شرکت کنند، افزود: امکان ویرایش برای دو خودروساز کرمان موتور و مدیران خودرو فراهم شده که مدیران خودرو پنج خودرو و کرمان خودرو چهار خودرو را با فروش فوری عرضه کرده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه ویرایش در این مرحله فقط برای متقاضیانی است که در زمان ثبت نام خودروهای شرکت کرمان موتور یا مدیران خودرو را انتخاب کرده‌اند، گفت: این دسته از متقاضیان می‌توانند فقط از خودروساز انتخاب شده خودرویی را ثبت نام کنند یعنی اگر کسی متقاضی خرید خودرو از کرمان موتور بوده، اکنون می‌تواند از همان شرکت، خودروی دیگری را انتخاب کند.

تقدسی در ادامه تصریح کرد: شنبه پایش اطلاعات افرادی که در سامانه esalecar.ir ویرایش کرده کرده‌اند شروع خواهد شد و پس از پایان پایش، اسامی در سامانه اعلام می‌شود؛ پس از آن خودروساز به متقاضی پنج روز مهلت برای واریز وجه می‌دهد و قرار داد با خودروساز بسته خواهد شد.

کد خبر 684227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.