افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان با حضور وزیر کشور

سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان توسط وزیر کشور در هفتمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان امروز _پنجشنبه، نهم شهریورماه_ با حضور وزیر کشور در هفتمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

احمد وحیدی، وزیر کشور در آئین افتتاح این سالن تخصصی اظهار کرد: ورزش در کشور ما باید با اصول اخلاقی دنبال شود که این پایبندی به اصول باعث ایجاد خصلت‌های خوب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه داشتن یک جامعه بیمار و کم‌توان در شأن کشور نیست، افزود: جامعه اسلامی باید سالم و قوی و پر توان باشد که در همین راستا سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌ها محلی برای پرورش جوانانی با صلابت، محکم و باایمان است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه اولویت استفاده از این سالن‌ها باید با آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها باشد، خاطرنشان کرد: هر سالن و استادیومی که توسعه‌دهنده ورزش باشد، مورد توجه و پیگیری است.

سید محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این آئین اظهار کرد: سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان به مساحت ۳۹۹۰ مترمربع و دارای یک زمین تمرینی مسابقاتی است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ مترمربع سالن بدنسازی در طبقه سوم این مجموعه احداث شده است، افزود: ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار تا کنون برای بهره‌برداری از این سالن تخصصی هزینه شده است.

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان سمنان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم نسبت به ورزش و جوانان نگاه منصفانه و ویژه‌ای داشته و دارد، تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار سمنان اعتبار این پروژه از ردیف اعتباری ملی وزارت ورزش و جوانان و تخصیص سفر ریاست جمهوری به استان سمنان تأمین شده است.

به گزارش ایمنا، در این آئین وزیر کشور، استاندار سمنان، امام جمعه دامغان، فرماندار دامغان، امام جمعه کلاته رودبار، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار، اعضای شورای تأمین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان دامغان نیز حضور داشتند.

کد خبر 684223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.