شهر هوشمند عربستان میزبان مرکز تحقیقات نوآور

پروژه شهر هوشمند نئوم عربستان به زودی میزبان مرکزی برای آموزش، تحقیقات و نوآوری خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران نئوم هدف خود را از توسعه مرکز جدید افزایش دسترسی به آموزش، تحقیقات و نوآوری در سطح جهانی معرفی کرده و مدعی شده‌اند دانش‌آموزان و دانشجویان در هر سطح و سنی می‌توانند به فعالیت در آن بپردازند.

آموزش در این مرکز به طور درازمدت خواهد بود، ضمن این‌که امکان شخصی‌سازی آن برای دانشجوها وجود خواهد داشت؛ این مرکز چهار بخش اصلی را در بر خواهد گرفت و جالب این‌که یکی از بخش‌های آن قرار است به آموزش، نوآوری و انجام تحقیقات توسط کودکان تا ۱۲ سال اختصاص داده شود.

مهم‌ترین امتیاز این مرکز دسترسی به تحقیقات، نوآوری‌ها و آموزش‌های بین‌المللی است که به ارتقای سطح دانش اعضای آن کمک زیادی خواهد کرد.

آکادمی آموزش نئوم ادعا کرده است که توسعه حرفه‌ای و مداوم آموزش‌های مرکز جدید شهر را از طریق ارائه پیوسته آموزش‌ها و فرصت‌های یادگیری با همکاری سایر نهادهای آموزشی شهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم خواهد آورد.

در این راستا، قرار است فعالیت‌های تحقیقاتی و خلاق مرکز جدید نئوم بر چالش‌های اجتماعی و بر مبنای اولویت‌های استراتژیک شهر متمرکز شود که این امر به سهم خود می‌تواند مشارکت مراکز آموزشی بسیار قدرتمند جهان را در صنایع مختلف به دنبال داشته باشد.

از آن‌جا که آموزش اساس تمام جوامع جهانی به‌شمار می‌رود، مدیران نئوم نیز در نظر دارند در توسعه شهر خود از طریق آموزش آینده‌ای بهتر و موفق‌تر را برای شهر در سطح جهانی به ارمغان بیاورند تا از این طریق، تمام نیازهای ساکنان امروز و آینده منطقه را برآورده کنند.

از نظر مدیران توسعه یک مرکز اختصاصی برای آموزش، تحقیقات و نوآوری می‌تواند گام بسیار مهمی در کمک به آن‌ها برای تحقق اهداف بلندپروازانه خود نظیر رویکرد ۲۰۳۰ و حل چالش‌های جهانی طی امروز و دهه‌های آینده به حساب بیاید.

افرادی که در مرکز آموزش، تحقیقات و نوآوری نئوم مشغول به کار خواهند شد، باید از نظر فنی بسیار باکفایت باشند تا بتوانند مهارت‌های زندگی واقعی را در سطح بالا به دانش‌آموزان و دانشجویان آموزش دهند.

کد خبر 684210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.