ایستگاه مترو قدس بررسی شد؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره انتشار تصاویری از ایستگاه مترو پایانه قدس در فضای مجازی، گفت: تاکنون هیچ‌گونه مشکلی پیش نیامده است و بلافاصله با اعلام این گزارش، تیم‌های فنی و تخصصی برای علت‌یابی چنین موضوع مهمی به منطقه مورد نظر اعزام شدند تا دقیق‌تر موضوع را بررسی کنند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره انتشار تصاویری از ایستگاه مترو پایانه قدس در فضای مجازی، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه مشکلی پیش نیامده است و بلافاصله با اعلام این گزارش، تیم‌های فنی و تخصصی برای علت‌یابی چنین موضوع مهمی به منطقه مورد نظر اعزام شدند تا دقیق‌تر ایجاد این شکاف را در ایستگاه پایانه قدس بررسی کنند.

وی با بیان اینکه چنین موضوع مهمی نیاز به بررسی جامع در منطقه مورد نظر دارد، افزود: دستورات لازم برای رسیدگی کامل این مسئله به شرکت قطار شهری و مترو و دیگر ارگان‌های مرتبط ابلاغ شده است تا با اعزام تیم‌های فنی و اجرایی تمهیدات لازم را برای پیشگیری از رخداد حوادث احتمالی انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گونه مشکل و حادثه‌ای از ایستگاه مترو پایانه قدس گزارش نشده است.

کد خبر 684187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.