حضور پرشور مردم در راهپیمایی آخرزمانی اربعین به‌رغم تمام هجمه‌ها

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ویژگی منحصربه‌فرد راهپیمایی اربعین حسینی حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم آخرالزمانی است، گفت: این در حالی است که هجمه‌ها و حملات دشمن برای کم‌رنگ کردن راهپیمایی اربعین بوده است، هست و خواهد بود.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اعزامی به کربلا اظهار کرد: عملیات عظیم اربعین ۱۴۰۲، یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد که آن حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم آخرالزمانی است.

وی افزود: این موضوع در حالی رقم می‌خورد که هجمه‌ها و حملات دشمن برای کم‌رنگ کردن راهپیمایی اربعین بوده، هست و خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: همکاران شهرداری اصفهان که با ذوق و خودجوش در خدمت مواکب مردمی و جهادی حاضر شدند، اتفاقات مناسبی را در خدمات ایمنی، نظافت شهر کربلا و همیاری با موکب‌های مردمی رقم زدند.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های راهپیمایی اربعین، مردمی بودن آن است که مجموعه‌ای مانند شهرداری اصفهان با ذوق و شوق کارکنان خود پا به این میدان گذاشته است و در حال کمک به برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی عظیم است که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور ادامه داد: امیدواریم ائمه اطهار (ع) نگاه ویژه‌ای به خادمان زائران اربعین حسینی داشته باشد، زیرا نگاه آن‌ها نیز به دستان امام حسین (ع) است.

کد خبر 684182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.