تأسی از جریان عاشورا در دفاع مقدس، رمز موفقیت رزمندگان اسلام بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: رزمندگان اسلام و شهدا با تأسی از جریان عاشورا و الگو قرار دادن اباعبدالله الحسین (ع)، توانستند در دنیا و آخرت سربلند و پیروز باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از صداوسیما، حجت‌الاسلام کریم بیگی در یادواره ۲۴ شهید کارمند شهرستان بافق اظهار کرد: اولین رمز در جریان عاشورا که در دفاع مقدس هم مشهود بود، خدامحوری بود، تأسی از جریان عاشورا در دفاع مقدس، رمز موفقیت رزمندگان اسلام بود.

وی افزود: عامل دومی که با تاسی از عاشورا، در رزمندگان دفاع مقدس وجود داشت، نهراسیدن از دشمن بود.

حجت‌الاسلام بیگی ادامه داد: اباعبدالله الحسین (ع) در اوج سختی روز عاشورا، یک ثانیه احساس ضعف نکرد و تا آخر بدون ترس و مصمم ایستادگی کرد و رزمندگان اسلام نیز با الگو قرار دادن این موضوع، تا پای جان از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

وی گفت: ویژگی سومی که در دفاع مقدس با جریان عاشورا درهم تنیده شد، احیای ارزش‌های الهی است که طراحی دشمن نیز نابودی این ارزش‌ها است، اما با بصیرت مردم شاهد حضور باشکوه مردم در پیاده‌روی اربعین و ناتوانی دشمن در این مسیر هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد افزود: ویژگی چهارم افشای چهره باطل بود و اگر جریان عاشورا نبود، کسی به ماهیت خبیث یزید پی نمی‌برد.

رضا جعفری‌پور، مسئول برگزاری یادواره شهدای کارمند بافق نیز در این مراسم گفت: هرسال در فاصله بین شهادت حضرت رقیه (س) و اربعین، یادواره‌ای در حسینیه شاه نجف بافق برگزار می‌شود که امسال هم‌زمان با هفته دولت و روز کارمند این یادواره مزین به نام ۲۴ شهید کارمند بافق شد.

کد خبر 684181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.