بهره‌برداری از ۶۵ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دلیجان

استاندار مرکزی گفت: ۶۵ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در شهرستان دلیجان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مخلص‌الائمه امروز _پنجشنبه نهم شهریورماه_ در آئین بهره‌برداری از طرح سالن ورزشی شهید سلیمانی روستای راونج شهرستان دلیجان اظهار کرد: ۳۴ هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت و این موضوع موجب سرعت در اجرای طرح‌ها شده است.

وی با اشاره به مشکلات و کمبودها در حوزه فضاهای ورزشی و سایر حوزه‌ها افزود: رفع این مشکلات و کمبودها در دستورکار قرار دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ترمیم اعتماد عمومی بزرگترین طرح دولت سیزدهم است، ادامه داد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است و از شروع به کار دولت مردمی تا به امروز اصلی‌ترین موضوع و شاخص عملکرد دولت، افزایش اعتماد عمومی است.

وی گفت: ظرفیت‌های شهرستان به خوبی برای همگان مشهود است و استفاده و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها هنر مدیران است.

مخلص الائمه تصریح کرد: دستگاه‌ها ابتدا باید با همه محدودیت‌های موجود بتوانند عملکرد مطلوبی از خود در راستای سیاست‌های دولت ارائه دهند و بر همین اساس، ادارات نسبت به هویت‌بخشی مجموعه خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: باید فرصت هفته دولت برای تبیین و تبلیغ سیاست‌های دولت سیزدهم و اقداماتی که در این راستا صورت گرفته و موجبات پیشرفت و توسعه کشور را فراهم آورده است، مغتنم بشماریم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه حضور مردم در کنار دولت موجب می‌شود گام‌های کوچک دولت به گام بزرگ در راستای توسعه و پیشرفت کشور تبدیل شود، گفت: هم اکنون ۹۶ کارگاه راهداری و ۱۶۸ طرح در حوزه سلامت با ورود این منابع مالی در شهرستان‌های این استان فعال است‌.

وی با بیان اینکه ۳۲ هزار میلیارد ریال منابع مالی در حوزه عمرانی در سال‌های ۹۵ تا ۱۴۰۰ به استان مرکزی اختصاص یافته است، افزود: این مبلغ کمتر از میزان اعتبار اختصاص یافته در این حوزه در سال گذشته است.

مخلص‌الائمه از پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال نیز عوارض مالیات بر ارزش افزوده در سال گذشته به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان مرکزی خبر داد و تصریح کرد: جهاد آبرسانی بزرگترین طرح دولت سیزدهم است و در این طرح ۱۰ هزار روستای کشور تحت پوشش قرار می‌گیرند.

گفتنی است؛ در این آئین بهره‌برداری از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی روستای راونج در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شد.

همچنین عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی شهید اسماعیل حسینی روستاهای راونج، چنارستان و بهاریه با ساخت یک تصفیه خانه آب، سه باب ایستگاه پمپاژ آب، ۱۳ کیلومتر اجرای خط انتقال و ساخت مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۵۵۰ متر مکعب آغاز شد.

کد خبر 684163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.