عصرانه خبری شهرهای ایران در ۹ شهریورماه

در این بسته خبری از تجهیزات مدیریت شهری در خدمت تکمیل بزرگراه شمالی کرج تا اضافه شدن ۷۰ دستگاه تجهیزات و امکانات به مجموعه آتش‌نشانی بندرعباس و پیش‌بینی حضور یک میلیون زائر پیاده در مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تجهیزات مدیریت شهری در خدمت تکمیل بزرگراه شمالی کرج است

مهرداد کیانی، شهردار کرج با اشاره به اهمیت ترافیکی پروژه بزرگراه شهید سلیمانی در شمال این کلانشهر اعلام کرد: مدیریت شهری کرج ماشین‌آلات و تجهیزات لازم را برای تکمیل این پروژه بزرگراهی پای کار آورده است.

بهره‌برداری از ۴۸ پروژه محرومیت‌زدایی و ایستگاه قطار شهری عادل‌آباد شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز گفت: امروز پروژه‌های محرومیت‌زدایی به بهره برداری می‌رسد که در بهمن سال گذشته کلنگ‌زنی شد، این پروژه‌ها در ۴۰ محله واقع شده که فاز اول آن امروز پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌مندی بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات حمل و نقل شهرداری در مرز تمرچین

مصطفی میلانی، رئیس کارگروه خدمات شهری مرز تمرچین گفت: هم اکنون ۱۵۰ دستگاه مینی‌بوس و ون آماده ارائه خدمات به زائران اربعینی در مرز تمرچین است که تا این لحظه به بیش از ۲۰ هزار نفر خدمات حمل نقل ارائه کرده‌ایم.

خدمات‌رسانی فاز سه مترو تبریز تمام‌وقت می‌شود

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از افزایش ساعات خدمات رسانی فاز سه مترو خبر داد گفت: از ۱۸ شهریور ماه سال جاری خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت ۶ صبح تا ۲۱:۳۰ شب اجرایی می‌شود.

روزانه ۲ میلیارد تومان برای نظافت شهر قم هزینه می‌شود

مجید اخوان، عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در شهر قم به‌طور تقریبی روزانه دو میلیارد تومان برای رفت‌وروب و نگهداری شهر هزینه می‌شود.

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی بهاران بعد از ۱۰ ساعت مهار شد

سیدصادق پورسینا، رئیس سازمان آتش‌‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از حریق گسترده در یک کارخانه کارتن‌سازی در شهرک صنعتی بهاران خبر داد و گفت: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴ بامداد پنجشنبه ۹ شهریور مهار شد.

دلایل افزایش تعداد سگ‌های ولگرد در سطح شهر ملایر

مجتبی داوری، معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در مورد افزایش تعداد و یا افزایش حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر گفت: رهاسازی سگ‌های ولگرد شهرها و روستاهای دور و نزدیک در اراضی پیرامون شهر و غذارسانی به آن‌ها توسط افرادی تحت عنوان حامی سگ‌ها در سطح شهر روند کنترل جمعیتشان را کند کرده است.

۷۰ دستگاه تجهیزات و امکانات به مجموعه آتش نشانی بندرعباس اضافه می‌شود

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی مجموعه مدیریت شهری تأمین امنیت جانی آتش‌نشانان است که در این راستا تجهیزات جدیدی خریداری شده است.

پیش‌بینی حضور یک میلیون زائر پیاده در مشهد

حسین باغگلی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از یک میلیون نفر به صورت پیاده در ایام آخر ماه صفر به مشهد مقدس وارد خواهند شد.‌

مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت پروژه‌ای برای بازآفرینی مرکز تبریز

حسین منیری‌فرد، مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی شهری از احیای بافت قدیمی میدان ساعت خبر داد و گفت: این پروژه‌ای برای بازآفرینی بافت قدیمی مرکز شهر و با هدف بازپیرایی منظر قدیمی میدان ساعت تبریز اجرا می‌شود.‌

کد خبر 684159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.