۲ تصفیه‌خانه فاضلاب شاهرود در مدار استفاده قرار گرفت

مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان گفت: ۱۶ هزار انشعاب فاضلاب شاهرود تاکنون به شبکه متصل شده است و با بهره‌برداری از این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۳۰‌ میلیارد تومان تکمیل شد، دو تصفیه‌خانه فاضلاب در مدار استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طاهری امروز _پنجشنبه نهم شهریورماه_ در آئین افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب فدک شاهرود با حضور وزیر کشور اظهار کرد: ۱۶ هزار انشعاب فاضلاب شاهرود تاکنون به شبکه متصل شده، با بهره‌برداری از این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تکمیل شده، دو تصفیه‌خانه فاضلاب در مدار استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب فدک شاهرود ۳۰ لیتر در ثانیه در افق خود می‌تواند خروجی داشته باشد، افزود: این پروژه جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان با تاکید بر اینکه امروزه مشکل اصلی استان سمنان، آب است که شهرستان شاهرود نیز با این مشکل مواجه است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های خوبی با پیشرفت ۹۵ درصد در حوزه آب وجود دارد که با تخصیص اعتبار بهره‌برداری می‌شود.

طاهری تصریح کرد: ۴۰ روستا در سطح استان با تانکر سیار آبرسانی می‌شود که از این تعداد حدود ۲۰ درصد متعلق به روستاهای شاهرود است، همچنین ۲۱ شهر در سطح استان دارای ۵ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی است که از این میزان بالغ بر ۱۴۰۰ کیلومتر نیاز به اصلاح شبکه دارد.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب فدک شاهرود با حضور وزیر کشور، استاندار سمنان، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار، اعضای شورای تأمین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان شاهرود در محل کمربندی شاهرود برگزار شد.

کد خبر 684120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.