هیچ کمبودی در ذخایر شکر استان اصفهان وجود ندارد / توزیع ۹۸۰۰ تن شکر برای تنظیم بازار

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در ذخایر شکر استان اصفهان وجود ندارد، گفت: دولت برای حمایت از صنایع بزرگ و کوچک و همچنین اصناف تولیدی و تنظیم بازار ۹۸۰۰ تن شکر به قیمت دولتی در نظر گرفته که توزیع آن آغاز شده است.

محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دولت برای حمایت از صنایع بزرگ و کوچک و همچنین اصناف تولیدی و تنظیم بازار ۹۸۰۰ تن شکر به قیمت دولتی در نظر گرفته که توزیع آن آغاز شده است.

وی افزود: از مقدار ذکر شده ۳۵۰۰ تن شکر به قیمت دولتی به منظور حمایت صنایع بزرگ مانند بیسکویت سازان، کیک، کلوچه و دیگر مصارف صنعتی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در ذخایر شکر استان اصفهان وجود ندارد، گفت: برای رونق کسب و کار اصناف و حمایت از کارگاه‌های کوچک تولیدی، توزیع ۲۵۰۰ تن شکر به تولیدی‌های گز، شیرینی و قنادی‌ها و سایر اصناف مربوط آغاز شده است.

ضیایی اضافه کرد: دولت برای تنظیم و تعدیل قیمت‌های بازار مقدار ۳۳۰۰ تن شکر به قیمت دولتی در اختیار اتحادیه‌های کارگری، کارمندی و اتحادیه‌های فرهنگیان و همچنین کاسبان امین در نظر گرفته که در حال توزیع است.

حدود ۵۰۰ تن برنج تایلندی وارداتی نیز برای تنظیم بازار به قیمت دولتی جهت اتحادیه‌های کارگری، فرهنگیان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت معرفی به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اقدام به دریافت آن کنند.

کد خبر 684111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.