۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
سودآوری ۲۰ درصدی زر ماکارون

سود خالص شرکت زر ماکارون در سه ماهه ابتدای سال جاری به ۲۵۵ میلیارد رسیده که نسبت به سه ماهه سال ۱۴۰۱ فقط رشد ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت زر ماکارون (با نماد غزر) در بازار دوم بورس پذیرفته شده است، تعداد سهام این شرکت ۱۸ میلیارد برگه سهم و ۱۷ درصد سهام شناوری سهم است، سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۴۵ تومان و پی بر ای ۸ واحد است، پی بر ای گروه این شرکت نیز برابر با ۹.۵ واحد است، در آخرین روز معاملاتی هفته جاری قیمت سهام این شرکت برابر با ۳۵۰ تومان بوده که نسبت به اردیبهشت ماه افت ۳۵ درصدی داشته است.

درآمدهای عملیاتی این شرکت در سه ماهه سال ۱۴۰۲ برابر با یک هزار ۶۰۰ میلیارد تومان است و رشد ۷۲ درصدی داشته است و بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی نیز برابر با یک هزار ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، سود ناخالص شرکت برابر با ۴۱۵ میلیارد بوده که رشد ۳۷ درصدی داشته است.

هزینه‌های عمومی اداری و فروش نیز رشد ۱۰۴ درصدی داشته و به ۸۹ میلیارد تومان رسیده است، در مجموع سود عملیاتی شرکت برابر با ۳۲۲ میلیارد تومان بوده که رشد ۱۵ درصدی داشته است، هزینه‌های مالی شرکت نیز برابر با ۲۸ میلیارد تومان بوده است و یک میلیارد ۳۰۰ میلیارد تومان هم درآمد غیر عملیاتی داشته و به سود ۲۹۶ میلیارد تومانی قبل از مالیات رسیده است.

با پرداخت ۴۱ میلیارد تومان مالیات سود خالص شرکت زر ماکارون به ۲۵۵ میلیارد رسیده که نسبت به سه ماهه سال ۱۴۰۱ فقط رشد ۲۰ درصدی داشته است، همچنین سود هر برگه سهام این شرکت در سه ماهه سال جاری برابر با ۱۴ تومان به ازای هر برگه سهم بوده است.

کد خبر 684098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.