۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
مهدی طارمی به میلان پیوست؟

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با قراردادی ۱۵ میلیون‌یورویی و چهارساله به آث‌میلان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیشنهاد سوم باشگاه آث‌میلان ایتالیا به پورتو پرتغال برای جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی اژدهای پرتغال ۱۵ میلیون یورو بود و این رقم مورد قبول پورتویی‌ها قرار نگرفت، اما میلان ابتکار جدیدتری به کار برد؛ براساس نوشته گاتزتا، روسونری پذیرفته، بسته به عملکرد طارمی می‌تواند ۳ میلیون یورو پاداش هم در فصول آینده به پورتو بدهد.

آن‌ها به این ترتیب به رقم ۲۰ میلیون یورویی که این باشگاه پرتغالی برای او درخواست کرده‌، نزدیک شده‌اند؛ در این بین روزنامه «آبولا» پرده از یکی از بندهای قرارداد طارمی برداشته و عنوان کرده ۱۵ درصد از حق انتقال به این بازیکن ایرانی می‌رسد.

روزنامه «ایل جورناله» ایتالیا نیز نوشته میلان قراردادی سه ساله با مهدی طارمی منعقد کرده و هر سال قرار است رقم سه میلیون یورو به عنوان دستمزد به این بازیکن ۳۱ ساله ایرانی پرداخت کند.

خبرنگاران و کارشناسان نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا ازجمله ساشا تاوُلیری و مایکل رینکون اعلام کردند توافق کامل و نهایی بین دو باشگاه پورتو پرتغال و میلان ایتالیا صورت گرفته است؛ براساس خبرهای منتشر شده قرارداد طارمی با میلان سه ساله با قابلیت تمدید برای سال چهارم است.

پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی که سرانجام از سوی سران پورتو با یک شرط پذیرفته شد و آن هم تسریع پرداخت مبلغ از طرف ایتالیایی است؛ شرطی که میلانی‌ها آن را پذیرفته‌اند و همین موضوع باعث شده دی‌مارتزیو در متن خبر خود بگوید: «این ایرانی به زودی مهاجم جدیدی در اختیار استفانو پیولی خواهد بود.»

با اعلام دی‌مارتزیو، طارمی پس از موافقت نهایی اعلام شده از سوی مدیران پورتو، برای انجام معاینات پزشکی راهی میلان خواهد شد و پس از آن، قرارداد ستاره ملی‌پوش با روسونری امضا خواهد شد.

مایکل رینکون خبرنگار و کارشناس نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در توئیتر اعلام کرد: طارمی - میلان ۱۰۰ درصد شد؛ همچنین رودی گالتی، خبرنگار شبکه اسپورت ایتالیا و اسکای اسپورت هم در توییتی با طرح گرافیکی طارمی در لباس میلان، از توافق دو باشگاه بر سر این انتقال به شرط تأخیر کمتر در زمان پرداخت پول، خبر داد.

کد خبر 684066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.