بهره برداری از ۲ پروژه شهرداری رشت در هفته دولت

دو پروژه شهرداری رشت شامل اتصال بلوار دیلمان به بلوار میدان ولیعصر (عج) و روکش آسفالت معابر سطح شهر، امروز در آخرین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واثق کارگرنیا در مراسم افتتاح این بلوار با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: بلوار امتداد ولیعصر (عج) به بلوار دیلمان به طول ۸۵۰ متر و عرض ۴۵ متر و با اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه در سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی شده بود که امروز در آخرین روز هفته دولت با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: اجرای پروژه تقاطع این میدان نیز در دست اقدام است و در تلاش هستیم تا طی دو سال آینده این تقاطع نیز به بهره برداری برسد.

کارگرنیا تصریح کرد: روکش آسفالت معابر سطح شهر رشت به مساحت ۳۰۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان پروژه دیگری بود که امروز به بهره برداری رسید.


وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، گفت: رشت نسبت به بسیاری از شهرهای کشور در مباحث عمرانی و سایر بخش‌ها عقب است لذا در تلاش هستیم با کار و تلاش شبانه روزی، اتحاد و همدلی میان شورای اسلامی شهر و شهرداری، این عقب ماندگی‌ها را برطرف و دوباره شهر رشت را به جایگاه اولین‌ها بازگردانیم.

به گزارش ایمنا، در مراسم این پروژه‌ها، علاوه بر استاندار گیلان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار رشت، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران ادارات نیز حضور داشتند.

کد خبر 684054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.