توقیف محموله ۴۵ میلیاردی قاچاق در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله ۴۵ میلیارد ریالی قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از محورهای مواصلاتی اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هادی رفیعی کیا چهارشنبه هشتم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شده و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم را برای توقیف آن را آغاز کردند.

وی افزود: سرانجام کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن، ۱۸۴ هزار عدد باتری قلمی، ۲۲ دستگاه تلویزیون، ۸۱۶ جفت انواع کفش و پنج هزار و ۶۰۰ عدد رویه راکت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: این محموله توقیفی از یکی از استان‌های مرزی کشور به مقصد تهران بارگیری شده و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بود که با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی متوقف شد.

سردار رفیعی کیا با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات ۴۵ میلیارد ریال اعلام شده است، افزود: دو متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 684043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.