تردد زائران از مرز خسروی به بیش از ۲۸۴ هزار نفر رسید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از آغاز ماموریت بزرگ اربعین و سفر زائران به کربلای معلی تاکنون، ۲۸۴ هزار و ۵۹ نفر مرز خسروی را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار «مهدی حاجیان» امروز چهارشنبه هشتم شهریور در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع زائرانی که خسروی را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند ۲۷۹ هزار و ۴۰۰ نفر آنها را زائران ایرانی و ۴ هزار و ۶۵۹ نفر هم زائران خارجی تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد زائران از مرز خسروی به عتبات عالیات در روز ۶ شهریور با ۷۲ هزار و ۵۸۶ نفر بوده است، گفت: پس از این تاریخ روز گذشته (۷ شهریور) نیز ۶۸ هزار و ۵۲۲ زائر از این مرز به کربلا مشرف شدند.

سردار حاجیان یادآوری کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون نیز ۳۰ هزار و ۸۵۱ نفر پس از تشرف به کربلای معلی از طریق مرز خسروی وارد کشور شده‌اند که ۲۸ هزار و ۹۹۷ نفر آنها را زائران ایرانی و یک هزار و ۸۵۴ نفر را هم زائران خارجی تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه بیشترین آمار ورودی به کشور از طریق مرز خسروی را هم مربوط به روز گذشته (۷ شهریور) با ۱۲ هزار و ۱۵ نفر عنوان کرد و گفت: روز ششم شهریور نیز ۷ هزار و ۲۴۱ نفر از طریق پایانه خسروی به کشور بازگشتند.

وی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای مدیریت سفر زائران اربعین خبر داد و گفت: مرز خسروی با ظرفیت‌های بسیار خوبی که دارد محل بسیار مناسبی برای تردد زوار به شمار می‌رود.

کد خبر 684040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.