هزینه ۲۱۰۰ میلیارد ریالی تملک پروژه شهدای پرواز

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم از هزینه ۲۱۰۰ میلیاردی تملک پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا حسینی در حاشیه مراسم افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز با اشاره به اهمیت احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز گفت: این تقاطع غیرهمسطح مناطق شهری ۲، ۴، بلوار امام رضا (ع) و یکی از مسیرهای خروجی شهر را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی تکمیل شبکه معابر شهری در حلقه ترافیکی فردوسی را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست و افزود: ایجاد دسترسی‌های محلی ایمن و روان‌سازی و توزیع متناسب بار ترافیکی از دیگر اهداف اجرای این پروژه بزرگ است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم اهتمام ویژه مجموعه شهرداری قم به عدالت اجتماعی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: اجرای این پروژه و اتصال منطقه ۲ به منطقه ۴ شهر و همچنین دسترسی آسان به مناطق ۱ و ۵ برای شهروندان از رویکردهایی است که در اجرای این پروژه مورد توجه قرار گرفته است و می‌تواند در افزایش رفاه و سطح دسترسی ساکنین منطقه ۲ به سایر امکانات شهری اثرگذار باشد.

حسینی تملک املاک این پروژه را از محل ماده ۱۰۱ دانست و ادامه داد: بالغ بر ۲,۱۰۰ میلیارد ریال هزینه تملک جهت اجرای این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع بوده است.

کد خبر 683984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.