افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۳۸ کلان‌پروژه در استان اصفهان در هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: ۴۳۸ کلان پروژه که ۳۸۸ مورد آن افتتاح و ۷۰ مورد کلنگ زنی با اعتبار حدود ۲,۶۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ در آئین رونمایی از سامانه پایش منابع و مصارف آب استان اصفهان، اظهار کرد: هفته دولت نشانه‌ای است که در مسیر مسئولان قرار گرفته و می‌تواند نقطه توقفی باشد که درباره مسائل مختلف یادآوری شده و وظایف محوله را مجدداً بررسی کنیم.

وی افزود: قطعاً اقدامات و مطالعات فراوانی برای سامانه پایش منابع و مصارف آب استان اصفهان انجام شده که امروز به این نقطه رسیده و می‌تواند به وضعیت بهتری در حوضه زاینده‌رود بینجامد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: پروژه‌هایی که برای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح می‌شود باید به اطلاع آنان برسد تا بدانند دولت در حال تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم است.

زینلیان اضافه کرد: هفته دولت فرصتی برای نقد، بررسی و گفتگو درباره نقاط ضعف و قوت و فرصت مناسبی برای ارتباط با مردم است تا اولویت‌ها و نیازهای آنان شناسایی شود.

وی ادامه داد: ۴۳۸ کلان پروژه که ۳۸۸ مورد آن افتتاح و ۷۰ مورد کلنگ زنی با اعتبار حدود ۲,۶۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در استان افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: همچنین پروژه‌های مشارکتی بسیاری نیز در استان افتتاح شد. ۱۲ هزار پروژه با اعتبار حدود ۱,۶۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته انجام شده که بخشی از آن در هفته دولت و مابقی پیش از این افتتاح شده است.

زینلیان تصریح کرد: پروژه‌های آبی در اولویت اول استان قرار دارد، امید است بتوانیم گره‌های چندساله که از قبل وجود داشته است را به نتیجه برسانیم.

کد خبر 683964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.