ساماندهی ورودی‌های شهر قم در دستور کار قرار گیرد

استاندار قم بر ضرورت رسیدگی به ورودی‌های شهر قم به منظور شکوفا کردن هویت این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد آقامیری امروز _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ در آئین آغاز گام چهارم طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری همراه است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مهم‌ترین نکته وحدت میان مسئولان و مدیران شهر و استان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از عناصر مهم پیروزی انقلاب وحدت بوده است، مطرح کرد: اگر وحدت میان مردم وجود نداشت به‌طور قطع این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

استاندار قم با بیان اینکه توکل به خداوند و رهبری واحد نیز در این مسیر مؤثر بودند، تصریح کرد: وحدت، توکل به خداوند و رهبری واحد رمز پیروزی در تمام مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد مدیریت واحد در قم هستیم، خاطرنشان کرد: همه در کنار هم برای ارائه خدمت به شهروندان و زائران بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) با هدایت علما و مراجع هستیم.

آقامیری با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در شهر باید پیوست فرهنگی داشته باشد، تصریح کرد: باید در حوزه عمرانی از المان‌ها مذهبی نیز استفاده کنیم و آن‌ها را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه باید به ورودی‌های شهر توجه ویژه شود، یادآور شد: شهر مقدس قم آدابی دارد که باید تمام زائرین بدانند که به شهر مقدس قم وارد شده و آداب این شهر را باید رعایت کنند.

استاندار قم با بیان اینکه تمام مشکلات کشور با کار جهادی حل خواهد شد، اظهار کرد: باید نگاه جهادی در میان تمام مدیران و مسئولان استانی و شهری وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر قم باید به کارگاه عمرانی تبدیل شود، مطرح کرد: بعضی فرصت‌ها همیشگی نیستند و باید در زمان مناسب از آن‌ها استفاده شود.

آقامیری با بیان اینکه باید از فرصت طرح نهضت ملی مسکن برای رسیدگی به بافت فرسوده استفاده شود، گفت: باید بررسی شود که اگر مشوق‌ها برای بافت فرسوده کافی نبوده است، این مشوق‌ها افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید عدالت اجتماعی را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: در توسعه عمرانی شهر باید عدالت اجتماعی رعایت شود و نباید پروژه‌ها به‌گونه‌ای باشد که از قسمت‌هایی از شهر غافل شویم.

کد خبر 683949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.