خودرو مزدا CX-90 2024 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بدنه خودرو مزدا CX-90 2024 با پیروی از زبان طراحی جدید این برند شکل گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودرو مزدا CX-90/2024 که در زمان عرضه به صورت انحصاری از موتورهای ۴۸ ولتی استفاده می‌کند، با خودروهای آئودی Q7 و ولوو XC90 رقابت خواهد کرد. قیمت این خودرو از ۷۳ هزار و ۸۰۰ دلار آغاز می‌شود و ممکن است قیمت آن برای نسخه‌هایی با مشخصات بالاتر به ۹۳ هزار و ۶۵۵ دلار برسد. همه نسخه‌های خودرو مزدا CX-90/2024 به صورت استاندارد با هفت صندلی عرضه می‎‌شود و خودروی مناسبی برای خانواده‌ها و عاشقان ماجراجویی است.

بدنه خودرو مزدا CX-90/2024 با پیروی از زبان طراحی جدید این برند شکل گرفته است، فرم منحنی آن در بخش انتهایی نیز ویژگی انحصاری خودرو یادشده است که احتمالاً باعث افزایش فضای کابین می‌شود. رینگ‌های ۲۱ اینچی و رنگ جدید قرمز از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو است. خودرو مزدا CX-90/2024 با پیشرانه ۳.۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژ قادر است ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک موتور کوچک برقی نیز در میان پیشرانه درون‌سوز و گیربکس تعبیه شده است، اما خروجی آن هنوز مشخص نشده است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو مزدا CX-90/2024 می‌توان به نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی لمسی، روکش پارچه‌ای داشبورد، روکش چرم صندلی‌ها، پورت‌های USB Type-C، کروز کنترل تطبیقی و پایش نقطه کور اشاره کرد. این خودرو به لطف باتری ۱۷.۸ کیلووات ساعتی خود می‌تواند ۶۳ کیلومتر مسافت را در حالت کاملاً برقی طی کند.

کد خبر 683926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.