قاتل و همدستش در شیراز به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی استان فارس از هلاکت یک قاتل و برادرش که مردادماه سال جاری، همسر خود را در استان قم به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش‌حبیبی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در استان قم و متواری شدن قاتل و همدستش به شیراز، مأموران انتظامی قم با دریافت نیابت قضائی به پلیس آگاهی فارس مراجعه و پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس با همکاری نوپو یگان ویژه استان و کارکنان اعزامی از قم در یک عملیات منسجم با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل و همدستش را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران زبده مطلع شدند که قاتل مسلح به سلاح کمری است، ادامه داد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و قصد ورود به منزل را داشتند که قاتل به همراه برادرش اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

وی با بیان اینکه پس از دو ساعت درگیری متقابل سرانجام قاتل و همدستش (برادرش) بر اثر تیراندازی مأموران انتظامی به هلاکت رسیدند، ادامه داد: در پرونده متهم ۹ فقره سابقه کیفری از قبیل آدم‌ربایی، اراذل و اوباش، تهدید و رعب و وحشت، بر هم زدن نظم و امنیت عمومی، حمل سلاح و مهمات و قتل وجود دارد.

کد خبر 683925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.