گازرسانی به روستاهای شهرستان سرخه در هفته دولت

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به روستاهای شهرستان سرخه با پیگیری‌های استاندار سمنان امروز (چهارشنبه) در قالب برنامه‌های هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس گلرو امروز _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه اظهار کرد: تأکیدات بسیاری بر وحدت بین دولت و مجلس شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیت، فعل و عمل استاندار سمنان بسیار ارزنده است، زیرا در حال تلاش برای مردم استان است، افزود: در بحث تأمین آب که از دغدغه‌های مردم شهرستان سرخه است، پیگیری‌ها توسط استاندار و اینجانب در حال انجام است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای شهرستان سرخه با پیگیری‌های استاندار سمنان امروز در قالب برنامه‌های هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌شود.

گلرو تصریح کرد: گره‌گشایی از زمین سور سامان و آماده‌سازی این مهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخه از دیگر دستاوردهای سفر استاندار سمنان است.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اداری و آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت سرخه، فرماندار سرخه، اعضای شورای تأمین، مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان و مدیران شهرستان سرخه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای باران این شهر برگزار شد.

کد خبر 683884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.