۸ اتوبوس برای جابه‌‎جایی رایگان زائران از اهواز به شلمچه و چذابه آماده‌سازی شد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: هشت دستگاه اتوبوس برای حمل‌ونقل رایگان زائران از اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فواد غزیعلی امروز _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، از هفتم شهریورماه به مدت چهار روز هشت دستگاه اتوبوس در زمان‌های مشخص و به‌صورت رایگان، زائران را از پایانه سیاحت در اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه می‌رسانند.

وی افزود: همه‌روزه تا دهم شهریورماه چهار دستگاه اتوبوس از مبدا پایانه سیاحت در ساعت‌های ۱۱، ۱۸، ۲۰، و ۲۲ به سمت مرز شلمچه و چهار دستگاه دیگر نیز در ساعت ۱۱، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ به سمت مرز چذابه حرکت می‌کنند؛ علاوه بر آن زائرانی که قصد برگشت دارند نیز می‌توانند در همین ساعات از سرویس رایگان این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان ادامه داد: زائرانی که تمایل به استفاده از این اتوبوس‌ها برای تردد خود دارند، می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های مسافربری نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای تأمین ناوگان برگشت زائران صورت گرفته است.

کد خبر 683866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.