ارائه خدمات اورژانس کاشان به زائران حسینی در مسیرهای تردد به مرز مهران

رئیس مرکز اورژانس کاشان گفت: بیش از ۱۲۰ مورد مراجعه حضوری و ۱۵ مورد ماموریت اورژانسی در راستای ارائه خدمات فوریتی پزشکی به زائران اربعین حسینی توسط کارشناسان مرکز اورژانس کاشان در مسیرهای تردد آنها به مرز مهران برای مشرف شدن به کربلای معلی به ثبت رسیده است .

حسین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ مورد مراجعه حضوری و ۱۵ مورد مأموریت اورژانسی در راستای ارائه خدمات فوریتی پزشکی به زائران اربعین حسینی توسط کارشناسان مرکز اورژانس کاشان در مسیرهای تردد آنها به مرز مهران برای مشرف شدن به کربلای معلی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این خدمت‌رسانی از سی‌ویکم مرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ایام بعد از اربعین ادامه خواهد یافت، افزود: پیرو دستور اورژانس کشور و برای تأمین سلامتی زائران، دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعزام سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس همراه با ۱۰ نفر تکنسین، در این امر شرکت کرده است.

رئیس مرکز اورژانس کاشان گفت: دو دستگاه آمبولانس در مسیر شباب و سرابله به ایلام و یک دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس در مسیر ایوان به ایلام آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

ارائه خدمات اورژانس کاشان به زائران حسینی در مسیرهای تردد به مرز مهران

کد خبر 683856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.