ذوب‌آهن - هوادار / گربه‌سیاه ذوب‌آهن هم به سرنوشت همشهری‌اش دچار می‌شود؟

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر امشب در ورزشگاه فولادشهر به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران امشب _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ در قالب چهارمین هفته از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان باهم تقابل جذابی را برگزار خواهند کرد.

کوبل داوری

سیدوحید کاظمی به‌عنوان داور وسط بازی ذوب‌آهن و هوادار امر خطیر قضاوت را برعهده دارد و علیرضا طاهرخانی به‌همراه مرتضی یوسف‌شهریاری به‌عنوان کمک‌داوران اول و دوم، کاظمی را در قضاوت بازی یاری خواهند کرد. ضمن اینکه محمود رفیعی ناظر داوری دیدار امروز خواهد بود.

عملکرد ذوب‌آهن - هوادار در سه‌بازی فصل ۲۳

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که فصل را با پیروزی دو بر یک مقابل ملوان بندرانزلی شروع کرد، پس از نمایش نترس و جسورانه در برابر سپاهان که منجر به شکست دو بر صفر آن‌ها شد، در هفته سوم با پرسپولیس رویارویی کرد و در حالی که تا دقیقه ۸۸ از قهرمان ایران پیش بود با تصمیم اشتباه کمک‌داور، سه امتیاز مهم خارج از خانه را از دست داد.

همچنین تیم فوتبال هوادار تهران پس از آغاز فصل بیست‌وسوم با تساوی بدون‌گل مقابل مس رفسنجان، در هفته دوم توانستند شمس‌آذر قزوین تازه لیگ‌برتری‌شده را دو بر یک شکست دهند و در بازی هفته سوم نیز در خانه مقابل آلومینیوم اراک شکست را پذیرفتند که حواشی عجیبی را هم با خود به‌دنبال داشت.

دست بالاتر هوادار در برابر گاندوها

با توجه به اینکه تیم فوتبال هوادار تهران سومین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را تجربه می‌کند، بازی امروز هوادار و ذوب‌آهن، پنجمین تقابل دو تیم در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. هواداری‌ها هر سه بازی ابتدایی خود مقابل ذوب‌آهن را با نتایج مشابه یک بر صفر شکست دادند، اما در بازی برگشت فصل گذشته این اتفاق نیفتاد.

روزی که یک ستاره ظهور کرد

ذوب‌آهن و هوادار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در هفته پایانی فصل با سوت امیر عرب‌براقی به‌مصاف یکدیگر رفتند و پس از یک تقابل پرگل که با معرفی پدیده به فوتبال کشورمان همراه شد، تساوی سه - سه حاصل‌کار دو تیم بود و سعید سحرخیزان برای هوادار هت‌تریک کرد تا به جوان‌ترین بازیکن در تاریخ لیگ برتر از این حیث تبدیل شود.

دایی‌کمال به هفته چهارم هم نرسید

شاگردان محمود فکری غایب مهمی برای جدال امروز با ذوب‌آهن ندارند، اما محمد ربیعی همچنان مانند سه هفته گذشته نمی‌تواند از کمال‌الدین کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی خود استفاده کند. کامیابی‌نیا دو هفته‌ای است که در تمرینات گاندوها حضور دارد، اما هنوز شرایط بازی در زمین بازی را پیدا نکرده است.

ناکامی فکری مقابل ذوب‌آهن به‌عنوان سرمربی

روی نیمکت دو تیم هم دوئل جذابی را شاهد خواهیم بود؛ محمد ربیعی تاکنون هشت مرتبه با تیم‌های مختلف با هوادار بازی کرده که چهار پیروزی، دو تساوی و دو شکست نتیجه آن‌ها بوده است. با این وجود ربیعی در تقابل با محمود فکری فقط یک‌مرتبه پیروز شده، پنج بار به تساوی رسیده و دو پیروزی هم سهم فکری بوده است.

در طرف مقابل محمود فکری هم با دو تیم سه‌مرتبه برابر ذوب‌آهن قرار گرفته است و دو تساوی به‌همراه یک شکست عملکرد وی مقابل سبزپوشان اصفهانی به‌شمار می‌رود. فکری البته همان‌طور که در پاراگراف بالا اشاره کردیم، نسبت به محمد ربیعی در تقابل‌های این دو سرمربی دست بالاتر را داشته است و این به‌سود زنبق‌ها خواهد بود.

قیمت ذوبی‌ها دو برابر زنبق‌های پایتخت

مجید علیاری با ۵۵۰ هزار یورو گران‌قیمت‌ترین بازیکن ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به‌شمار می‌رود و بابک مرادی، هافبک سابق استقلال نیز با ۲۷۵ هزار یورو در صدر فهرست گران‌ترین بازیکنان تیم فوتبال هوادار تهران ایستاده است. با این وجود ذوب‌آهن با تفاضل‌گل منفی یک در جایگاه نهم قرار گرفته و هوادار با تفاضل گل صفر، یک پله بالاتر است.

کد خبر 683855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.