شهرداری‌ها خط مقدم مواجه مردم با حاکمیت هستند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی سده لنجان گفت: امروز شهرداری‌ها باید با تعریف درآمدهای پایدار و پروژه‌هایی که جز مطالبات به حق شهروندان به‌شمار می‌آید زمینه افزایش اعتماد مردم به نظام و مسئولان را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید شریفی بعد از ظهر امروز سه شنبه _ هفتم شهریور ماه _ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری سده لنجان اظهار کرد: اداره کردن کشور به واسطه مردم، برای مردم و توسط مردم یکی از رویکردهای است که مقام معظم رهبری بر اجرایی شدن آن تاکید فراوانی داشته‌اند که متأسفانه در دوره‌های گذشته کمتر به این مهم توجه شده است اما، در دولت سیزدهم با رویکرد جدیدی که بر فضای کشور حاکم شده تاکید رئیس جمهور بر تحقق این مسئله است.

وی افزود: با تدابیر اتخاذ شده در استان اصفهان قرارگاه مردمی سازی اقتصاد در حوزه‌های مختلف تشکیل شده و نقشه راهی در حال تدوین بوده تا دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، اعضای مختلف بدنه اقتصادی استان از آن استفاده کنند و شاهد رونق اقتصادی در استان اصفهان باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها خط مقدم مواجه مردم با حاکمیت هستند، تصریح کرد: در رأس اعضای بدنه حاکمیت اقتصادی استان اصفهان، شهرداری‌ها و پارلمان‌های شهری قرار دارند که به نوعی شکل گرفته از بدنه مردم هستند و باید تلاش شود تا ظرفیت‌های شهرداری‌ها را با کیفیت مطلوب پای کار بیاوریم تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: امروز شهرداری‌ها باید با همت جهادی، تعریف درآمدهای پایدار، تقویت ارتباط مدیریت شهری با شهروندان و تعریف پروژه‌هایی که جز مطالبات به حق شهروندان به‌شمار می‌آید زمینه افزایش اعتماد مردم به نظام و مسئولان را افزایش دهند.

شریفی اضافه کرد: در این مسیر وظایفی نیز بر عهده حاکمیت بوده که به مدیریت شهری کمک کند تا در قالب نقشه راه تعریف شده در دولت سیزدهم بعد از گذشته دهه‌های مختلف محقق خواهد شد و نتیجه آن اجرا و افتتاح پروژه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی بسیار ارزشمند بوده که نشان از حرکت جهادی مدیریت شهری سده لنجان و همراهی شهروندان با شهرداری دارد و نمایان است که این شهر ساحلی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواریم شاهد اجرایی چنین پروژه‌هایی که ثمره آن توسعه شهرستان لنجان و استان اصفهان است باشیم.

کد خبر 683844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.