کمبود برق نتیجه نبود سرمایه‌گذاری در سال‌های گذشته است

استاندار کرمان گفت: کمبود برق در سال جاری را نتیجه سرمایه‌گذاری نکردن در تولید برق طی سال‌های گذشته است و امسال به دلیل گرمای هوا، افرادی در خارج از شهر به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا آب به خانه‌های مردم برسد و در تأمین آب و برق با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان _امروز سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ در افتتاحیه نمایشگاه «روایت پیشرفت» در بوستان مادر، با دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است که گزارش خدمات دولت از بخش‌های مختلف در فضای عمومی ارائه شود.

وی با اشاره به معرفی خدمات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان در بخش انرژی افزود: اگر تلاش و زحمات افراد در دستگاه‌های اجرایی نمایش داده شود، مردم در مصرف و ارزش‌گذاری برای انرژی به‌عنوان کالای بزرگ مصرفی که بسیار ارزان در اختیارشان قرار می‌گیرد، مراعات می‌کنند.

استاندار کرمان با اشاره به فعالیت و خدمات ادارات آب و برق در تابستان سال جاری، کمبود برق در سال جاری را نتیجه عدم سرمایه‌گذاری در تولید برق طی سال‌های گذشته دانست و ادامه داد: امسال به دلیل گرمای هوا، افرادی در خارج از شهر به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا آب به خانه‌های مردم برسد و در تأمین آب و برق با مشکل مواجه نشوند.

فداکار از پیشتازی گازکشی استان طی دو سه سال اخیر خبر داد و با ابراز امیدواری از بالارفتن نرخ گازکشی از میانگین کشور تا پایان سال آینده، گفت: کاهش نرخ بیکاری، ارتقای شاخص‌های توسعه، کسب رتبه برتر در سرمایه‌گذاری خارجی و بهره‌وری و رشد اقتصادی نتیجه زحمات افرادی است که دیده نمی‌شوند و صادقانه تلاش می‌کنند.

به گفته مجتبی اسدی مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، نمایشگاه «روایت پیشرفت» علاوه بر نمایش دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی، به موضوعاتی از قبیل آب و انرژی، صنعت و معدن، سلامت، گردشگری و صنایع دستی، امنیت، علم و فناوری، کشاورزی و محیط زیست می‌پردازد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه «روایت پیشرفت» تا یکشنبه دوازدهم شهریورماه همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در بوستان مادر دایر و پذیرای عموم شهروندان و علاقه‌مندان است.

کد خبر 683841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.