ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ‌برتر، دو تیم فولاد و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ‌برتر، پرسپولیس تهران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت و با توجه به اینکه شاگران گل‌محمدی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این جدال حساس دارند، با ترکیبی هجومی به مصاف رقیب خوزستانی خود خواهند رفت.

خط دروازه؛ بیرانوند به نوار کلین‌شیت برمی‌گردد؟

علیرضا بیرانوند از ابتدای فصل تاکنون مرد اول ترکیب قرمزپوشان پایتخت بوده است و به دلیل عملکرد خوب مدافعان این تیم موفق به ثبت دو کلین‌شیت شد، اما در هفته سوم اشتباه سروش رفیعی، قطع شدن نوار کلین‌شیت‌های بیرو را به همراه داشت؛ در هر حال کادر فنی پرسپولیس اعتماد فراوانی به گلر ملی‌پوش خود دارد و بدون تردید این بازیکن در مقابل فولاد بازی خواهد کرد.

مدافعان؛ بازگشت پورعلی گنجی به میدان

خط دفاع پرسپولیس در این دوره از رقابت‌ها یکی از نقاط قوت این تیم به‌شمار می‌رود، چراکه مدافعان میانی و کناری قرمزپوشان علاوه بر عملکرد دفاعی مطلوب در ضربات ایستگاهی و طراحی حمله نیز خطرناک ظاهر می‌شوند و نمونه بارز آن‌هم گل یک‌امتیازی گولسیانی به ذوب‌آهن بود که شاگردان گل‌محمدی را از یک باخت خانگی نجات داد؛ همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی نیز در روزهای گذشته به تمرینات تیمی پرسپولیس اضافه شده است و بعید به نظر می‌رسد که مشکلی از بابت حضور وی در ترکیب سرخ‌ها داشته باشد، اما با این وجود به احتمال فراوان محمدحسین کنعانی‌زادگان، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی خط دفاع پرسپولیس مقابل فولاد را تشکیل خواهند داد.

هافبک‌ها؛ کمربند میانی را محکم ببندید

پرسپولیس از جمله تیم‌هایی به‌شمار می‌رود که در خط هافبک بازیکنان تأثیرگذار، جوان و باتجربه‌ای را در اختیار دارد و به همین دلیل یحیی‌گل‌محمدی با دست باز می‌تواند تغییرات فراوانی را در خط میانی تیم خود ایجاد کند اما در سه بازی گذشته این تیم، کادر فنی پرسپولیس تقریباً بازیکنان ثابتی را برای طراحی حمله در نظر گرفته است و با این تفاسیر احتمال اینکه در مقابل فولاد نیز همین روند ادامه‌دار باشد، وجود دارد. سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی و مهدی ترابی بازیکنانی هستند که در خط هافبک قرمزپوشان برابر فولاد بازی خواهند کرد.

مهاجم؛ عمری به ترکیب سرخ‌ها بر می‌گردد؟

شاگردان گل‌محمدی تا اینجای فصل با کمبود مهاجم در ترکیب تیم خود مواجه هستند و باوجود اینکه شهاب زاهدی را به خدمت گرفته‌اند، اما همچنان خط حمله این تیم کم و کاستی‌هایی دارد، چراکه در نقل‌وانتقالات مهاجمان خود را از دست دادند. با این تفاسیر به احتمال فراوان گل‌محمدی مقابل فولاد از محمد عمری و شهاب زاهدی در خط آتشین خود استفاده خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی و محمد عمری.

کد خبر 683837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.