ریختن پسماند بیمارستان شهید رجایی به رودخانه مشکلات بسیاری دارد

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر گچساران، گفت: ریختن زباله بیمارستان شهید رجایی به رودخانه پایین‌دست، کاشت محصولات کشاورزی را با مشکل مواجه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گچساران، محمد علی کرمی فرد شب _سه‌شنبه، هفتم شهریورماه_ در جلسه تجلیل از رؤسای بیمارستان‌های گچساران اظهار کرد: پزشکان با زحمات شبانه‌روزی خود بیشترین تأثیرگذاری را در زندگی انسان‌ها دارند.

وی افزود: علم پزشکی قابل تقدیر است و زحمات پزشکان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: در زمان بیماری کرونا تمام پزشکان و پرستاران سهم به سزایی در سلامت مردم گچساران داشتند.

وی گفت: با توحه به ترانزیتی بودن گچساران نقش پزشکان با وجود ترددهای بسیار، در هر زمان و به‌خصوص سفرهای زائرین اربعین بسیار مهم است.

کرمی‌فرد تصریح کرد: شورا تلاش می‌کند تا وظیفه خود را در حوزه‌های متعدد به خوبی انجام دهد.

وی با اشاره به حق آلایندگی، خاطرنشان کرد: با توجه به حق آلایندگی، ظرفیت و درآمد گچساران، این حق حوزه درمان نیست که از لحاظ برخی تجهیزات کمبود داشته باشد.

رئیس شورای شهر گچساران گفت: اگر کمبودهایی در بحث خدمات‌رسانی حوزه درمان وجود داشته باشد، به شورا اعلام کنید تا ما به عنوان خادم مردم آن را به گوش مسئولان برسانیم.

شکوهی یکی از اعضای شورای شهر دوگنبدان گفت: یک پزشک اگر ارتباط خوبی با بیمار داشته باشد می‌تواند بهتر از هر دارویی به سلامتی بیمار کمک کند.

وی گفت: پزشکان رسالت سنگین و بسیار مهمی را بر عهده دارند.

مرادی نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: در بیماری منحوس کرونا ارزنده بودن زحمات و خدمات شما بیشتر مشخص شد، بسیاری از کادر درمان جان خود را برای نجات مردم از دست دادند.

وی اضافه کرد: امروز برای اولین بار شورای شهر دوگنبدان پذیرای برخی از پزشکان این شهرستان است.

نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان با اشاره به دفن زباله در این شهرستان اظهار کرد: بحث زباله‌ها و پسماندهای بیمارستانی بسیار مهم است، پسماند بیمارستان شهید رجایی به رودخانه پایین دستی می‌رود، که اگر کسی بخواهد از آن برای کاشت استفاده کند مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

مرادی اضافه کرد: برخی از پزشکان داروهای بی‌رویه را می‌نویسند و در اکثر منازل داروهایی که نیاز نیست وجود دارد که این اقدام درست نیست.

در پایان از پزشکان و رؤسای مراکز درمانی گچساران توسط شورای شهر و شهردار دوگنبدان تجلیل شد.

کد خبر 683831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.