دولت به دنبال باز کردن مهم‌ترین گره‌های تولید است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت به دنبال باز کردن مهم‌ترین گره‌های تولید است، مشکلات تولید زیاد است اما نقاط مثبتی هم وجود دارد و برای رفع مشکلات باید اولویت‌بندی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس علی آبادی شامگاه شامگاه _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان اظهار کرد: با مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی آشنا هستم زیرا سال‌ها در بین آنها بوده‌ام و در این حوزه فعالیت داشته‌ام. همه ما یک ملتیم و دولت تافته جدا بافته از ملت نیست و در واقع همه در یک کشتی هستیم.

وی افزود: برخی از مسائلی که توسط فعالان اقتصادی استان اصفهان مطرح شد با تغییر نوع نگاه قابل رفع است، باید تا آنجا که امکان دارد تصدی‌گری را کم کنیم، نباید دولت برای تولید مانع‌تراشی کند.

وزیر صمت گفت: بسیاری از مشکلات را می‌توان با همراهی بخش خصوصی و پیشنهادات آنان رفع کرد، پذیرای پیشنهادات آنها نیز هستیم.

علی آبادی اضافه کرد: فعالان اقتصادی نخبگان ملت و چکیده سرمایه‌های ملی هستند، روی فعالان اقتصادی برای حل مشکلات موجود حساب کرده‌ایم.

وی خطاب به فعالان اقتصادی گفت: از وجود مشکلات اطلاع داریم و برای حل آن نیازمند زمان و همراهی شما هستیم.

وزیر صمت گفت: دولت به دنبال باز کردن مهم‌ترین گره‌های تولید است، مشکلات تولید زیاد است اما نقاط مثبتی هم وجود دارد و برای رفع مشکلات باید اولویت‌بندی کنیم.

علی آبادی خاطرنشان کرد: فعالان بخش خصوصی مسائل را با راهکار آن مطرح کنند تا بتوانیم آن را پیگیری و رفع کنیم‌.

لزوم برگزاری بیشتر جلسات فعالان اقتصادی استان با وزیر صمت

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در این جلسه گفت: مسائل اصفهان با سایر استان‌ها متفاوت است و موضوعاتی که فعالان اقتصادی استان مطرح می‌کنند جنبه ملی دارد و می‌تواند برای کل کشور الگو باشد.

وی افزود: لازم است جلسات مشترک فعالان اقتصادی استان اصفهان چند هفته یکبار با حضور وزیر صمت و معاونان ایشان برگزار شود.

کد خبر 683827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.