افتتاح ۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان خنداب

استاندار مرکزی با بیان اینکه راهبرد پشت میزنشینی در دولت سیزدهم به راهبرد حضور در جمع مردم تغییر کرد، گفت: از مجموع یک‌هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت، ۷۰ طرح متعلق به شهرستان خنداب‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مخلص‌الائمه امروز _سه‌شنبه، هفتم شهریورماه_ در حاشیه افتتاح طرح‌های شهرستان خنداب و در دیدار با مردم شهر جاورسیان، اظهار کرد: در این راهبرد فاصله بین مردم و مسئولان کم می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت با حضور مدیران استانی و شهرستانی در شهر جاورسیان، افزود: آنچه که قابل رفع است، در استان انجام و بقیه به مرکز منتقل می‌شود.

استاندار مرکزی با اشاره به افتتاح ۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان خنداب، گفت: از مجموع یک‌هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت، ۷۰ طرح متعلق به شهرستان خنداب است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۸ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شده است، ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، ورزش و جوانان است.

ملخص‌الائمه تصریح کرد: بهره‌برداری از استخر شهرستان خنداب از جمله مطالبه به حق مردم این شهرستان بود که با بهره‌برداری از این طرح، نیاز مردم برآورده می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به کمیجان نیست.

وی با بیان اینکه نهضت مدرسه‌سازی و جهاد آبرسانی از جمله طرح‌های عمده دولت به شمار می‌رود، گفت: این طرح‌ها در سطح کشور در حال انجام است و این استان در جهاد آبرسانی رتبه چهارم کشوری را دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در این استان در حوزه مدرسه‌سازی با کمک خیران کارهای فراوانی انجام شده است، افزود: در منطقه خنداب پایان مدارس کانکسی به زودی اعلام می‌شود.

افتتاح هشت طرح آموزشی در هفته دولت

جواد لنجابی، مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان مرکزی اظهار کرد: بهره‌برداری از استخر آموزشی شهید سردار سلیمانی با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۰ متر مربع، محوطه سازی یک‌هزار و ۵۵۰ مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود: هشت طرح آموزشی در هفته دولت، ۲۱ طرح مهرماه و ۲۶ طرح همزمان با دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، در سفر استاندار مرکزی به شهرستان خنداب، بهره‌برداری از طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهدای قلعه شهر در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال آغاز شد.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهید علی‌اصغر قربانی جاده آقداش شهرستان خنداب در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع، زیربنای ۱۲۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید.

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان خنداب با خانواده شهید حمید اسدی و علی قربان اسدی دیدار کرد.

کد خبر 683799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.