بررسی احداث پتروشیمی میانکاله در کمیسیون زیربنایی دولت/ رییسی تصمیم می‌گیرد

رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: مسئله استقرار پتروشیمی میانکاله هم اکنون در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است و نظر نهایی در این زمینه را رییس‌جمهور اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی سلاجقه امروز _سه‌شنبه، هفتم شهریورماه_ در بهره‌برداری از طرح توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب شرکت کاله آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئله احداث پتروشیمی میانکاله در مازندران، مسئله نظر فردی نیست و تمام موارد در دستگاه تخصصی در دست بررسی است، اظهار کرد: تمام فرایندهای مربوط به مجوز پتروشیمی میانکاله در مرحله تخصصی بررسی شده و برای دولت ارسال شده است‌.

وی با اعلام اینکه احداث پتروشیمی میانکاله در کمیسیون زیربنایی دولت در دست بررسی است و رئیس جمهور درباره آنچه که برای میانکاله باید رخ دهد تصمیم خواهد گرفت، افزود: محیط زیست به عنوان دستگاه ناظر نظر خود را اعلام کرده است و امروز اظهارنظر درباره این مجموعه از مجموعه ما خارج و نهاد ریاست جمهوری تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌ها در کشور با مشکلات مواجه است، خاطرنشان کرد: با این وجود در دولت مردمی بن‌بستی برای طرح زیرساختی وجود ندارد و به دنبال راهکارهایی برای به سرانجام رسیدن این طرح‌ها هستیم.

کد خبر 683773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.