۸۵ درصد در آمد تراکم مسکونی و تجاری منطقه ۵ اصفهان محقق شد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال ۸۵ درصد درآمد تراکم مسکونی و تجاری این منطقه محقق شده است، گفت: درآمد کل پنج ماه نخست سال جاری این منطقه بالغ بر ۳۱ درصد است، در حالی که در پنج ماه نخست سال گذشته، ۲۰ درصد بوده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهر موجود زنده‌ای است که مردم آن را می‌سازند، البته اقتصاد شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا در صورت پویایی شرایط اقتصادی، شهرداری به‌خوبی توان اداره شهر را دارد و می‌تواند خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

وی با بیان اینکه «اصفهانِ من، شهر زندگی» شعار دوره ششم مدیریت شهری است، افزود: شهر خوب برای زندگی در ابعاد مختلف قابل تعریف است که یکی از شاخص‌های شهر خوب زندگی، جریان اقتصاد مشارکتی است تا مردم بتوانند با خیال راحت در معیشت و نگهداری امور شهر، اداره کالبد و زیربنای زندگی خوب، همچنین ایجاد بستر مناسب در کسب‌وکار، نقش داشته باشند.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: بودجه منطقه پنج در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و ۲۴۰ تومان است که با مشارکت مردم محقق و در بخش هزینه‌های جاری و نگهداری شهر و هزینه توسعه و عمران شهر هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال ۸۵ درصد درآمد تراکم مسکونی و تجاری این منطقه محقق شده است، گفت: درآمد کل پنج ماه نخست سال جاری این منطقه بالغ بر ۳۱ درصد است، در حالی که در پنج ماه نخست سال گذشته ۲۰ درصد بوده است.‌

کارگر ادامه داد: این امر با تشویق ارباب رجوع در پرداخت صدور پروانه، پیگیری پرونده‌های شهرسازی، پیگیری وصول درآمدهای کمیسیون ماده ۱۰۰، همچنین وصول اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور است.

وی با بیان اینکه شهرداری محافظ ثروت شهر و باید برای افزایش آن تلاش کند، گفت: ما امانت‌دار مردم در ثروتی هستیم که در شهر ایجاد شده است؛ شهرداری باید برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در شهر از این ثروت استفاده کند.

کد خبر 683756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.