تقویت تعاونی‌ها در دستور کار دولت سیزدهم

فرماندار اصفهان گفت: شعار این دولت، مردمی بودن و سازماندهی مردم در حوزه اقتصادی از طریق تعاونی‌ها است و به طور حتم دولت توجه ویژه‌ای به این بخش دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی امروز _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ در حاشیه مراسم افتتاح ۳۲ طرح تعاونی با اشتغال‌زایی ۷۷۳ نفر، اظهار کرد: طی دو سال گذشته در حوزه‌های مختلفی فعالیت‌های ویژه و فوق‌العاده‌ای انجام شد که از جمله آن می‌توان به تقویت تعاونی‌ها و تحرک در این بخش اشاره کرد.

وی افزود: فعالیت دولت سیزدهم در حوزه تولید و اجرای فرامین مقام معظم رهبری، حرکتی شتابان بوده است که از مصادیق آن می‌توان به رسیدن تولید گندم از حداکثر پنج میلیون تن و واردات ۵.۵ میلیون تن به تولید ۱۰ میلیون تن اشاره کرد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: علت این افزایش تولید، افزایش قیمت تضمینی خرید گندم و در پی آن رغبت کشاورزان به تولید گندم بوده است.

وی با اشاره به موضوعاتی که دولت نسبت به آنها اهتمام دارد، ادامه داد: در حوزه تولید مسکن، راه‌اندازی واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید، راه، زیرساخت عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، پرورش و جذب معلم نیز نسبت به چند سال گذشته به بیش از ۱۰ برابر رسیده‌ایم.

احمدی گفت: شعار این دولت، مردمی بودن و سازماندهی مردم در حوزه اقتصادی از طریق تعاونی‌ها است و به طور حتم دولت توجه ویژه‌ای به این بخش دارد.

کد خبر 683753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.