مردم به نظام اعتماد دارند / درخواست‌های شهروندان را پیگیری می‌کنیم

شهردار اصفهان گفت: اینکه مردم با مسئولان تماس می‌گیرند و با ادبیات خود درخواست‌هایشان را راحت بیان می‌کنند، سرمایه گران‌قدری است که نشان می‌دهد مردم به نظام اعتماد دارند و امیدوار هستند که مشکلاتشان به دست مسئولان رفع شود، از این‌رو تلاش می‌کنیم این اعتماد را حفظ و تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ در حاشیه پاسخگویی به سوالات شهروندان در سامانه تلفنی سامد اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته دولت به سر می‌بریم، امروز در اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد پاسخگوی شهروندان اصفهانی بودیم.

وی افزود: به‌طور حتم درخواست‌های شهروندان که در چارچوب وظایف شهرداری بود، پیگیری و ترتیب اثر داده خواهد شد، تعداد محدودی از درخواست‌ها نیز باید از طریق سایر دستگاه‌ها مطالبه شود که شهرداری به نیابت از مردم، این مهم را انجام می‌دهد.

مردم به نظام اعتماد دارند/ درخواست‌های شهروندان را پیگیری می‌کنیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز در مدت زمان دو ساعت، در مجموع ۳۱ شهروند تماس گرفتند، تصریح کرد: حین پاسخگویی گفت‌وگو با مردم حس خوبی داشت، اینکه مردم تماس می‌گیرند و با ادبیات خود مسائل و مشکلاتشان را راحت بیان می‌کنند، سرمایه گران‌قدری است که نشان می‌دهد مردم به نظام اعتماد دارند و امیدوار هستند که مشکلاتشان به دست مسئولان رفع شود، از این‌رو تلاش می‌کنیم این اعتماد را حفظ و تقویت کنیم.

به گزارش ایمنا، سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱، از جمله کانال‌های ارتباطی مردم با مسئولان است؛ به‌طوری که از هر نقطه کشور با این شماره تماس گرفته شود، به‌طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

این سامانه با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است و امروز نخستین حضور شهردار اصفهان در سامانه سامد به‌منظور ایجاد ارتباط بدون واسطه و تلفنی با مردم بود.

مردم به نظام اعتماد دارند/ درخواست‌های شهروندان را پیگیری می‌کنیم

رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای رفع مشکلات موجب شده است تا مسئولان به شیوه‌های مختلف پاسخگو و پیگیر مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشند، فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران به‌منظور ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش‌ها برای خدمت‌رسانی بهینه دولت به مردم است.

کد خبر 683748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.