نواک جوکوویچ آماده فتح گرنداسلم شماره ۲۴

نواک جوکوویچ صربستانی مسابقات گرنداسلم آمریکا را با پیروزی استارت زد و به‌دنبال تاریخ‌سازی در دنیای تنیس است.

به گزارش ایمنا، در آغاز رقابت‌های تنیس گرنداسلم آمریکا، نواک جوکوویچ صربستانی در راه کسب بیست‌وچهارمین عنوان گرنداسلم تاریخ خود در دور نخست مقابل الکساندر مولر از فرانسه با نتیجه قاطع سه بر صفر به برتری رسید. قهرمان سه‌دوره اوپن آمریکا در این دیدار با نتایج شش بر صفر، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. جوکوویچ در دور بعد به مصاف برنابه زاپاتا خواهد رفت.

در دیگر دیدارهای مهم دومنیک تیم ۳ بر صفر از سد الکساندر بوبلیک قزاق گذشت، هولگر رونه دانمارکی با نمایشی ضعیف مقابل روبرتور کاربالس ۳ بر یک شکست خورد، کسپر رود نروژی ۳ بر یک از سد امیلیو ناوا از آمریکا گذشت و لاسلو دجیره نیز ۳ بر صفر براندون ناکاشیما را از پیش‌رو برداشت.

تیلور فرتیز آمریکایی و نفر نهم رنکینگ نیز ۳ بر صفر مقابل استیو جانسون صاحب برتری شد اما لورنزو موزتی با نتیجه عجیب ۳ بر ۲ مقابل دروگت نفر ۱۷۲ رنکینگ شکست خورد. الیاسیم نفر ۱۵ رنکینگ از کانادا نیز در ادامه نمایش ضعیف خود طی ماه های اخیر این‌بار نیز مقابل مک دونالد از آمریکا ۳ بر یک تن به شکست داد.

همچنین استفانوس سیتسیپاس یونانی نیز در دور نخست برابر روآنیچ ۳ بر صفر صاحب برتری شد. در ادامه این رقابت‌ها کارلوس آلکاراس مرد شماره یک تنیس جهان از اسپانیا و رقیب اصلی نواک جوکوویچ برای کسب عنوان قهرمانی، در دور نخست مقابل دومینیک کاپفر قرار می‌گیرد.

کد خبر 683735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.