یکسان‌سازی تابلوهای خیابان‌های سپاهان‌شهر با ۶۰ میلیون تومان اعتبار

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور پیرایش شهری و حذف زوائد بصری، یکسان‌سازی تابلوهای خیابان‌های سپاهان‌شهر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح یکسان‌سازی تابلوهای خیابان‌ها با هدف بهبود ویژگی‌های بصری و ارتقای خوانایی، همسان‌سازی در نگارش، سطر، متن و نوشتار صحیح نام لاتین در حال اجرا است، اظهار کرد: ۱۵۰ تابلوی شش ضلعی در سطح سپاهان شهر به تعداد بازنویسی شده است.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای شناسایی معابر شهری یکی از مهم‌ترین ابزارها برای دست‌یابی به نشانی مراکز و مکان‌های مختلف است، افزود: به‌منظور پیرایش شهری و حذف زوائد بصری، یکسان‌سازی تابلوی خیابان‌های محله سپاهان‌شهر منطقه پنج با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های محله‌محور در این منطقه تصریح کرد: ساماندهی فضای سبز و زیباسازی از جمله پروژه‌های تعریف شده در منطقه پنج است.

وی با اشاره به بعضی اقدامات صورت گرفته در سپاهان‌شهر خاطرنشان کرد: بازسازی ۳۰۰ متر مربع کف‌پوش ایستگاه ورزش بانوان در پارک بزرگ سپاهان‌شهر با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد.

کارگر در ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ تعداد ۹ عدد میز شطرنج با اعتبار ۶۰ میلیون تومان نصب شد.

وی گفت: تغییر رنگ و جلوه بصری منظر شهر به‌وسیله دیوارنگاره‌ها و کاشی شکسته از دیگر اقدامات در این منطقه است در این راستا امحا، پاکسازی، رنگ‌آمیزی، شست‌وشو و ساب‌زدن شعارنویسی دیوارهای سپاهان‌شهر که یکی از درخواست‌های شهروندان در دیدار با شهردار اصفهان بود در دستور کار قرار گرفت و اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان انجام شد.

کد خبر 683734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.