آخرین اخبار ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح / کدام مرزها شلوغ‌تر است؟

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان گفت: اولین استان از نظر تعداد ثبت‌نام در سامانه سماح بین تمام استان‌های کشور، استان تهران با ۲۲۷ هزار و ۳۱۸ نفر رتبه اول را دارد و استان اصفهان با ۱۲۷ هزار و ۵۷۶ نفر در میان تمام استان‌های کشور رتبه دوم را دارد.

حجت‌الاسلام حسین اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان سفر به عراق به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: آمار کل ثبت‌نام کشور در سامانه سماح تا پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۹۸۴ نفر بوده است.

وی افزود: اولین استان از نظر تعداد ثبت‌نام در سامانه سماح بین تمام استان‌های کشور استان تهران با ۲۲۷ هزار و ۳۱۸ نفر است و استان اصفهان با ۱۲۷ هزار و ۵۷۶ نفر در میان تمام استان‌های کشور رتبه دوم را دارد.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوزستان از نظر تعداد ثبت‌نام در سامانه سماح با آمار ۱۱۷ هزار و ۲۴۱ نفر رتبه سوم را در کشور دارد.

وی درباره جزئیات آمار ثبت‌نام در مرزهای مختلف کشور اظهار کرد: مرز مهران با ۱۰۴ هزار و ۸۹۲ نفر، مرز چذابه با ۹۳۴۲ نفر و مرز شلمچه با ۸۳۵۷ نفر بیشترین ثبت‌نام را به ترتیب در آمار ثبت‌نام استان اصفهان داشته‌اند.

اژدری اضافه کرد: پس از آن، به ترتیب مرز خسروی با ۶۷۴۷ نفر، مرز هوایی با ۲۳۰۴ نفر، مرز باشماق با ۴۶۰ نفر و مرز تمرچین با ۱۵۱ نفر انتخاب مردم اصفهان بوده است.

کد خبر 683718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.