قلمستان «آیینه پردازان» را راهی بازار می‌کند

خبرگزاری ایمنا: کتاب «آیینه‌پردازان» به قلم محمدرضا مستقیمی (راهی) به زودی توسط انتشارات قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان راهی بازار کتاب می‌شود.


به گزارش ایمنا، مستقیمی در خصوص این کتاب اظهار داشت: این کتاب حاصل یک عمر تجربه، آموزش و کندوکاو درونی در زمان سرایش شعر من است و مباحثی که در این کتاب مطرح می‌شوند، بسیار جدید هستند و حاصل تحقیق در ادبیات جهان و لحظه سرایش شعر طی ۴۰ سال. به‌نظرم دیدگاه‌های مطرح شده در این کتاب جنجال‌برانگیز خواهند بود چرا که معتقدم اندیشیدن باید جایگزین القا اندیشه در شعر شود.
وی افزود: اگر این کتاب منتشر شود معیارهای دقیقی برای نقد در حوزه ادبیات مطرح می‌شود که تاکنون جای آن خالی بوده است. در این کتاب با ذکر جزییات، چگونگی شکل‌گیری شعر در ذهن شاعر بیان می‌شود.
مستقیمی در پایان یادآور شد: این کتاب حجمی در حدود ۱۳۵ صفحه دارد. کتاب مجوز انتشار را دریافت کرده است و مراحل نهایی انتشار را از سوی انتشارات قلمستان اصفهان طی می‌کند.
محمد مستقیمی(راهی) شاعر و منتقد، متولد ۱۳۲۵ در اصفهان است.
«آن آویشن غریب»، «اوج آبی»، «جستاری در ساختار شعر قیصر امین‌پور»، «چه تابستان بی‌سایه‌ای!»، «شب و ابروهامون»، «عاشقان ایستاده می‌میرند» و «عطر خوش رازیانه» عنوان برخی از مجموعه‌های شعر و آثار پژوهشی مستقیمی هستند.
کد خبر 68371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.