نزدیک‌ترین مرز برای سفر به کربلا انتخاب شود

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به پارک بیش از ۵۰۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های مستقر در مرز گفت: زائران نزدیک‌ترین مرز به محل سکونت خود را برای زیارت کربلا انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار کمال هادیان‌فر امروز _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ در بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: زائران به منظور سفر آسان و ایمن مرزهای نزدیک به استان محل سکونت خود را انتخاب و سفرشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مدیریت کنند و با بازگشت به‌موقع به کشور موقعیت سفر دیگر هم‌وطنانمان را فراهم کنند.

وی افزود: در حال حاضر در مرزهای «تمرچین»، «باشماق» و «خسروی» امکانات و تمهیدات لازم از جمله پارکینگ با ظرفیت بالا برای عبور زائران مهیا شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: ۸۵ درصد زائران در سفر به مرزها از خودروهای شخصی استفاده کرده‌اند، در حال حاضر در همه پارکینگ‌های تمام مرزها، ظرفیت برای پارک خودروها وجود دارد و بیش از ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه در پارکینگ مرزها مستقر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه زائرین مرزهای نزدیک به محل سکونت خود را برای عزیمت به کربلای معلی انتخاب کنند، اضافه کرد: زائران اربعین با خودروهای ایمن، راننده مجرب و مسیرهای مشخص به سمت مرز حرکت کنند و توجه داشته باشند بستن کمربند ایمنی و رانندگی نکردن با حالت خواب‌آلودگی احتمال تصادف را کاهش می‌دهد، از ابتدای ماه صفر تاکنون در مسیرهای منتهی به مرزهای کشور ۱۹ تصادف منجر به مصدومیت رخ داده که خوشبختانه هیچ‌گونه فوتی در این تصادفات جاده‌ای ثبت نشده است.

کد خبر 683702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.