بهره‌برداری از فاز نخست مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی آب شرب تبریز

هم‌زمان با هفتمین روز هفته دولت و با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران رونمایی از سامانه پرتودهی خود حفاظ گامای دوجداره در تبریز و بهره‌برداری از فاز نخست مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی آب شرب کلانشهر تبریز انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز- سه‌شنبه هفتم شهریورماه- هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و معاون سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته‌ای کشور و نیز مسئولان استانی و محلی بهره‌برداری از فاز نخست مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی آب شرب کلان‌شهر تبریز و رونمایی از سامانه پرتودهی خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت روزانه ۱۰۰ تن در مرکز تحقیقات هسته‌ای شهرستان بناب انجام شد.

فاز نخست مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی آب شرب کلان‌شهر تبریز با خط انتقال هشت کیلومتری آن به منظور افزایش پایداری و تاب‌آوری شبکه آب و جلوگیری از تنش آبی تبریز به بهره‌برداری رسیده است.

سامانه پرتودهی خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز مرکز تحقیقات هسته‌ای بناب با هدف کاربرد در تولید محصولات کشاورزی کلانشهر تبریز به انجام رسید.

کد خبر 683692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.