ضرورت تعامل هلال احمر با سایر نهادها برای ارائه خدمات به زائران اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بر ضرورت تعامل هلال احمر با سایر نهادها برای ارائه خدمات به زائران اربعین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر محمدی امروز _سه‌شنبه هفتم شهریورماه _ در یک گفت‌وگوی رادیویی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل سفر زائران اربعین اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تمهیدات لازم را از ابتدای ورودی استان کرمانشاه تا جاده‌های منتهی به مرز خسروی در نظر گرفته است.

وی افزود: ۳۰ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مسیر در حال پوشش هستند و تمام جاده‌ها نیز تحت پوشش این جمعیت قرار دارد، بالغ بر ۲۵۰ نفر از داوطلبان در قالب تیم‌های عملیاتی در حال ارائه خدمات هستند و ۱۰۰ دستگاه خودروی امدادی نیز برای خدمت‌رسانی در طول مسیر مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به پایش سلامت زائران گفت: در حوزه آموزش نیز آموزش‌های لازم در خصوص گرمازدگی و مشکلات جسمی به زائران داده می‌شود، زائرانی که دچار کسالت شده‌اند و بیماری‌های زمینه‌ای نیز دارند تحت آموزش قرار می‌گیرند و اگر مشکلی داشته باشند به درمانگاه‌ها ارجاع داده می‌شوند و تا زمان حصول سلامتی اجازه خروج نخواهند داشت، تیم‌های امدادی نیز به صورت سیار در جمعیت حضور دارند تا در صورت بروز مشکل بتوانند خدمات لازم را ارائه دهند.

وی در خصوص همکاری جمعیت هلال احمر با سایر ارگان‌ها گفت: جمعیت هلال احمر با نیروهای اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی و درمانگاه‌ها تعامل خوبی دارد تا بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه داد، مأموریت جمعیت هلال احمر و پایگاه‌ها تا ورود آخرین زائر به خاک کشور ادامه دارد و با توجه به ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع)، بسیاری از زوار عراقی وارد کشور می‌شوند و خدمات جمعیت هلال احمر برای آنها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 683682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.