کج‌سلیقگی در برنامه فوتبال برتر / قرمزها نماینده ایران، سپاهان و نساجی نماینده کجا؟

شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خطاب شد، اما ماجرا برای سپاهان و نساجی متفاوت بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته برنامه فوتبال برتر پیرامون بررسی حواشی هفته سوم لیگ برتر و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شده بود روی آنتن شبکه سه رفت. در بخشی از این برنامه محمدحسین میثاقی، مجری فوتبال برتر در خصوص قرعه‌های سه نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی صحبت کرد. در همین بخش زمانی که اسامی نساجی، سپاهان و پرسپولیس در گروه‌های C،D و E به نمایش درآمد به جز پرسپولیس که در کنار این تیم نام کشورمان ایران ذکر شده بود، تیم‌های نساجی و سپاهان به ترتیب به نام مازندران و اصفهان خطاب شدند که واکنش هواداران فوتبال به‌ویژه دوستداران دو تیم سپاهان و نساجی را در پی داشت.

اشتباه عجیب در برنامه فوتبال برتر / قرمزها نماینده ایران، سپاهان و نساجی نماینده کجا؟

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چندین و چند بار شاهد این قبیل اشتباهات از سوی برخی برنامه‌های ورزشی هستیم و هرگز مورد جدیدی برای رسانه ملی نیست. این در حالی است که با توجه به حساسیت دوستداران فوتبال به این مسئله نمی‌توان آن را اشتباهی سهوی دانست، با این حال میثاقی بعد از واکنش هواداران سپاهان و نساجی ناچار به صحبت و واکنش در خصوص آن شد و آن را اشتباهی از سوی عوامل برنامه دانست.

میثاقی در این خصوص گفت: بچه‌های ما هر هفته خدا را شکر غلط املایی دارند. آن کلمات برای سه نماینده کشورمان نساجی ایران، سپاهان ایران و پرسپولیس ایران است، نظر خودم این است بازی‌های این تیم‌ها از شبکه سه پخش شود و امیدوارم کنداکتور برنامه‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم همه بازی‌ها را داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، با توجه به حساسیت فوتبال‌دوستان و پیش رو بودن دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا انتظار می‌رود، رسانه ملی توجه بیشتری به القاب و اسامی تیم‌ها داشته باشد و نظارت‌ها را با دقت بالاتری دنبال کند، چرا که هرگونه اشتباه دیگر در این مورد به‌طور قطع سهوی نیست و شائبه‌هایی را برای تیم‌های برنامه‌ساز رسانه ملی به‌ویژه برنامه فوتبال برتر به وجود می‌آورد.

کد خبر 683662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.