دولت سیزدهم ثبات دارویی را در کشور ایجاد کرد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تلاش‌های خوبی برای افزایش میزان تولید و واردات داروهای اختصاصی انجام داد و در نتیجه این تلاش‌ها، علی‌رغم پیش‌بینی‌هایی که درباره بحران دارویی در تابستان وجود داشت، یک ثبات دارویی در سطح کشور رقم خورد.

پروین صالحی‌مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره عملکرد دوساله دولت سیزدهم اظهار کرد: سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، که به‌طور مکرر از ابتدای آغاز به کار دولت مطرح شده، باعث شده است اعضای هیئت دولت به‌طور مستقیم با مشکلات استان‌ها آشنا شوند و این امر دستاوردهای دولت را نشان می‌دهد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه آیت‌الله رئیسی دولت را در شرایط اقتصادی بدی تحویل گرفت، اما تلاشی که در جهت ارتقای شاخص‌های مدیریتی داخل کشور همچنین ایجاد روابط تجاری و بازرگانی با کشورهای هم‌پیمان در شانگهای و بریکس و سایر کشورها، صورت گرفته است، نویدبخش اتفاقات خوبی برای کشور است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد: نشست‌های زیادی در زمینه تولید و واردات داروهای اختصاصی در کمیسیون بهداشت و درمان با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان برگزار شد و در این راستا دولت تلاش‌های خوبی برای افزایش میزان تولید و واردات داروهای اختصاصی انجام داد و در نتیجه این تلاش‌ها، علی‌رغم پیش‌بینی‌هایی که درباره بحران دارویی در تابستان وجود داشت، یک ثبات دارویی در سطح کشور رقم خورد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان درباره اولویت‌های دولت اظهار کرد: اولویت اول دولت بهبود وضعیت معیشتی مردم است که نیاز است برای تحقق این امر هماهنگی بیشتری بین اجزای تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

صالحی‌مبارکه تاکید کرد: خط اول تیم اقتصادی دولت، باید مقابله با مافیای بازار باشد که البته تا حدودی در این زمینه موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند، اما به دلیل اینکه این جریان در طول چندین سال در کشور نهادینه شده است، نیاز به تلاش بیشتری دارد.

کد خبر 683661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.