راهپیمایی اربعین عزت‌ آفرین است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی عظیم و مردمی اربعین نشانه قدرت اسلام و عزت‌آفرین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله مصطفی علما امروز _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ در دیدار با کارکنان پدافند هوایی ارشد نظامی آجا در غرب کشور اظهار کرد: راهپیمایی عظیم و مردمی اربعین نشانه قدرت اسلام و عزت‌آفرین است.

وی افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه با تسلیت نزدیکی ایام اربعین حسینی (ع) گفت: سه نکته مد نظر مردم در تظاهرات قبل از انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، زیرا قبل از انقلاب استقلال نداشتیم و برنامه کشور ما، دست آمریکایی‌ها بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها مقدرات کشور ما را در دست گرفته بودند، بنابراین استقلال کشور ما سلب و برنامه‌ریز کشور ما آمریکا شده بود.

آیت‌الله علما در خصوص اهمیت استقلال کشور اظهار کرد: استقلالی که امروز داریم، در ۲۰۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است، زیرا قاجار و پهلوی استقلال کشور را به تاراج بردند.

وی با استناد به سخنان رهبری گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره تاکید دارند «هزینه تسلیم بیشتر از ایستادگی است»، بنابراین درس بزرگی که حضرت سید الشهدا (ع) به ملت ما داد، همین زیر بارِ ظلم و زور نرفتن است که همین موضوع، مقدمه استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با قدردانی از شجاعت و برنامه‌ریزی کارکنان پدافند هوایی ارتش یادآور شد: امروز کشور به برکت نیروهای قدرتمند مسلح برای جهان حرف دارد و دشمنان وادار به عقب‌نشینی شده‌اند، زیرا مردم مقاومت کردند و انقلاب را یاری کردند و به‌رغم بعضی مشکلات و گرفتاری‌ها، پای انقلاب و نظام هستند، هرچند باید با برنامه‌ریزی دولت‌مردان مشکلات رفع شود.

کد خبر 683640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.